خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«قرآنیان نباید به این حاشیه‌ها [سعید طوسی] دامن بزنند»

کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: گروه ارزیابی سازمان دارالقرآن کشور از نهم تا یازدهم آبان ماه به چهارمحال و بختیاری سفر خواهند کرد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایکنا، روز دوشنبه سوم آبان دومین مجمع عمومی مربیان و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان شهرکرد در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

عباس کارگر، کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی استان، از حضور گروه ارزیابی سازمان دارالقرآن کشور به چهارمحال و بختیاری از نهم تا یازدهم آبان ماه خبر داد و گفت: آگاهی مدیران تشکل‌های قرآنی مردمی از تکالیف و مزایای قانونی، ویژگی‌های ظاهری مطلوب، نظم و انضباط اداری دفتر شعب قرآنی، اجرای مطلوب برنامه‌های قرآنی و توجه به رشد و توسعه فعالیت‌های قرآنی از شاخص‌های ارزیابی خانه‌ها و مؤسسات قرآنی است.

وی با تأکید بر اینکه مؤسسات قرآنی استان باید بر بحث آموزش توجه داشته باشند، افزود: قانون‌مند بودن و منظم بودن سخت است ولی وقتی رعایت شود زیباست.

کارگر از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «زندگی برتر» خبر داد و گفت: این کتاب برای قرآنیان استان با ۲۵ درصد تخفیف در اداره امور قرآنی استان به فروش می‌رسد و با هر کتاب سه نفر می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

گروه ارزیابی سازمان دارالقرآن به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند

خسروی، مدیرعامل مؤسسات قرآنی استان، با تشکر از همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی در برگزاری مسابقه سوره یس، گفت: جشنواره سوره انعام برای بزرگ‌سالان و الرحمن برای کودکان نیز در سال ۹۶ برگزار خواهیم کرد.

وی با تشکر از مدیران مدارسی که با مؤسسات قرآنی در برگزاری جشنواره سوره یس همکاری داشتند، افزود: قرآنیان باید همواره مراقب اعمال و رفتار خود باشند و هر سخنی را بازگو نکنند زیرا دشمن در کمین همه اقشار جامعه است.

55637

خسروی تهمت‌های واردشده به سعید طوسی، قاری بین‌المللی قرآن، را بی‌اساس خواند و گفت: قرآنیان نباید به این حاشیه‌ها دامن بزنند و از اداره امور قرآنی باید حقیقت را جویا شوند.

وی برندگان طرح آیه‌های همدلی که با محوریت سوره حجرات بود را اعلام کرد و گفت: شهلا مرادی، فرشته رئیسی نژاد، کیانا کیان پور، مهین مقدس از شهرکرد و ریحانه طاهری، هاجر عدنانی از بروجن و فاطمه محمدی، علیرضا بابامیر، فاطمه رحیمی از لردگان و مریم حکمی، فاطمه رئیسی از کیار و ملیکا کاوه از فارسان و عادل اسماعیلی، ناهید حیدری از مؤسسات قرآنی زندان‌ها برندگان مسابقه آیه‌های همدلی هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خسروی تهمت‌های واردشده به سعید طوسی، قاری بین‌المللی قرآن، را بی‌اساس خواند و گفت: قرآنیان نباید به این حاشیه‌ها دامن بزنند و از اداره امور قرآنی باید حقیقت را جویا شوند…………..
    آخر برادر خسروی ، این دفاع شما ، مثل داستان دوستی خاله خرسه است .
    شما مدعی هستید ، این [ … ] تهمت است و بی اساس!!
    حتی قوه قضائیه هم چنین موضعی نگرفته!! ، و شاکیان دوست عزیز و ارجمند جناب عالی هم از جامعه قرانی هستند !!
    حقیقت هم باید از جناب عالی جویا شد ؟؟!!
    چی بگم !؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا