خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مرگ دو نفر در نزاع مسلحانه در نمدمال شاهرود

فرماندهی انتظامی استان سمنان از قتل دو نفر در روستای نمدمال بسطام از توابع شاهرود در یک نزاع مسلحانه خبر داد و گفت: قاتلان شناسایی و فرآیند دستگیری آنها آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، سردار روح‌الامین قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اتفاق در روستای نمدمال در حدود 20 کیلومتری شاهرود روی داده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص چرایی این اتفاق تصریح کرد: هفت نفر از افراد اراذل و اوباش در یک خانه‌باغ در حواشی این روستا بودند که درگیری بین آنها و قاتلین اتفاق می‌افتد که منجر به مرگ دو نفر و زخمی‌شدن برخی دیگر از افراد این خانه‌باغ می‌شود.

 فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این حادثه شب گذشته و در حوالی 22 و 30 دقیقه، روی داده افزود: بعد از اعلام مرگ دو نفر در این حادثه به فوریت‌های پلیسی 110 شاهرود، همکاران ما به سرعت در محل حاضر و اقدامات لازم را با هماهنگی دستگاه قضایی انجام دادند.

سردار قاسمی با بیان اینکه افراد مقتول با سلاح شکاری کشته شدند، تصریح کرد: در این حادثه علاوه بر دو نفری که به قتل رسیدند، دو نفر دیگر از اراذل و اوباش مجروح شدند که به بیمارستانی در شاهرود منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مشخصات مقتولین گفت: یکی از افراد مقتول، فردی سابقه‌دار و حدودا 30 ساله بوده که اهل کاشمر خراسان است و دیگری نیز از شهروندان شاهرودی است.

وی از شناسایی قاتلین این حادثه خبر داد و افزود: پلیس استان سمنان بالافاصله پس از اطلاع از حادثه با حضور در محل حادثه فرآیند شناسایی مهاجمان و افراد خاطی را آغاز کرد و در همان شب گذشته قاتلین شناسایی و فرآیند دستگیری آنها آغاز شد.

انتهاي پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا