خرید تور تابستان ایران بوم گردی

راز اکسیر جوانی در این سه ماده خوراکی

دانشمندان در آمریکا متوجه ترکیب طبیعی در آووکادو، کلم بروکلی و خیار شده اند که اثرات ضد پیری شگفت انگیزی بر روی موشهای آزمایشگاهی دارد.

به گزارش العالم، روزنامه ایندیپندنت تأکید کرد، دانشمندان در آمریکا متوجه ترکیب طبیعی در آووکادو، کلم بروکلی و خیار شده اند که اثرات ضد پیری شگفت انگیزی بر روی موشهای آزمایشگاهی دارد. آنها بر این باورند که می توان به همین اثرگذاری بر روی انسانها نیز امیدوار بود.

دانشمندانی که بررسیهای کلینیکی را بر روی گروهی کوچک از داوطلبان آغاز کرده اند می گویند به موشهای با سن و سال بالاتر آبی داده اند که حاوی ترکیبی طبیعی موسوم به NMN است. آنها پس از بررسیهای بیشتر دریافتند که این دسته از موشهای آزمایشگاهی از حیث سلامت و قوای بدنی در جایگاه به مراتب بهتری نسبت به سایر موشهای عادی قرار دارند.

بر این اساس مشخص شده که این دسته از موشها سطح فعالیت بالاتری داشته و در عین حال تراکم استخوانی و ماهیچه ای به مراتب بهتری نیز پیدا می کنند.

همچنین دانشمندان متوجه شدند این دسته از موشها از سیستم ایمنی بهتری برخوردار شده و همچنین عملکرد کبد در آنها در سطح بسیار بهتری است. کاهش یافتن وزن و بهبود قوای بینایی از دیگر اثراتی است که در پی مصرف آب حاوی NMN در این موشها مشاهده شده است.

دانشمندان برای بررسی دقیق این موضوع به بررسی پروتئینی موسوم به NAD پرداخته اند تا راز اثرگذاری این ترکیب طبیعی در جوان ماندن موشها را کشف کنند. آنها امیدوارند که این معجون ارزشمند برای انسانها نیز همان اثر شگفت انگیز را داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا