خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقادی از منطقه ۱۹ به شورا و شهرداری تهران: مرگ و ویرانی محصول مدیریت شعاری

یک کانال تلگرامی در منطقه ۱۹ تهران به بهانهٔ حادثه تخریب ساختمان‌های غیر مجاز در منطقه خلازیر و جان باختن چندین شهروند، یادداشتی را با عنوان «مرگ و ویرانی محصول مدیریت شعاری» منتشر کرده است که در پی می‌آید:

زمانی که هنوز ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه ۱۹ به اوج خود نرسیده بود همه شهروندان، شورایاران، نخبگان و … به هر طریقی که می‌توانستند اعتراض خود را به گوش مسوولین می‌رساندند که جلوی این ساخت و سازها گرفته شود. ناحیه ۳ منطقه ۱۹ با کمبود سرانه‌ها روبرو است و افزایش جمعیت این محلات را فلج خواهد کرد اما متاسفانه شهردار تهران بدون توجه به این هشدارها همچنان با بی توجه به خطرات به مدیریت خود ادامه می‌داد و مشغول عکس گرفتن با شهردار ناحیه‌ای که خودزنی کرده بود و خود و مجموعه‌اش را قربانی مبارزه با فساد و تخلفات ساختمانی نشان می‌داد ولی دریغ از مشاهده برخوردهایی که در سال‌های قبل توسط شهرداری در این منطقه انجام می‌شد.

آن روزها اگر جلوی ساخت و سازها گرفته می‌شد حالا نیاز به تخریب چند ده ساختمان نبود که در اثر تخریب آن جان چندین نفر گرفته شود. یک ساختمان در یک شب ساخته نمی‌شود. چرا باید کلی ساختمان ساخته شود و بعد در مانوری بزرگ تخریب کنند که تبلیغات آن گوش فلک را کر کند؟

اعضای شورای شهر تهران!

باید چند نفر دیگر زیر آوار این ساختمان‌ها بمانند تا به این نتیجه برسید که “شهردار” یک تخصص است نه یک شغل یا پست سیاسی. عملکرد شهرداری در این مدت دو ساله اخیر بسیار ضعیف و غیر قابل دفاع است و تجدید نظر در انتخاب شهردار بسیار ضروری است. مطمئن باشید که مردم آگاه هستند. ربط دادن این ساخت و سازها به اعتراضات اخیر کاری نسنجیده است چرا که در دوره‌ها و سال‌های قبل اعتراضات بزرگتری را شاهد بودیم و این حجم تخلف ساختمانی انجام نشد و همچنین با برکناری یک شهردار منطقه یا چند کارمند ساده این پرونده بسته نخواهد شد و در شروع گسترده این ساخت و سازها شما و شهردار تهران مسوول مستقیم بوده و هستید و باید از خود شروع کنید و نه چند کارمند ساده.

ما منتظر اقدام سریع، قاطع شما هستیم تا میزان همخوانی عملکردتان با ادعاها و شعارهایتان را بسنجیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آیا تو قانون جمهوری اسلامی . خانواده جانباختگان میتونن از شهردار منطقه ۱۹ شکایت کنن . و به اشد مجازات برسوننش؟ یا قانون فقط واسه مردم عادیه؟

  2. عجیبه چطوریه که این ساختمونها ساخته میشه و بد خراب میشه مگه یک شبه …. مگر اینکه یک عده پول بگیرند و ….
    سوالیه که متاسفانه خبر نگارها در مورد ساخت وساز غیر مجاز و نا ایمن توجه نمی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا