خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش شمسایی به بازگشت مجدد فالکائو: هنوز آقای گل جهانم

آقای گل فوتسال جهان بازگشت فالکائو برزیلی به فوتسال برای شکسته شدن رکوردش را بی‌اهمیت دانست و عنوان کرد: افتخار می‌کنم در حال حاضر به‌عنوان یک ایرانی این عنوان جهانی را یدک می‌کشم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کسب مقام سومی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جهانی و ضرورت تداوم آن گفت: فکر می‌کنم نتیجه تاریخی فوتسال باعث افتخار خانواده فوتسال و فدراسیون فوتبال و مردم کشورمان است و چیزی که برای من به‌عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ، اهمیت دارد این است که این امر تداوم داشته باشد و تبدیل نشود به یک شانس و موضوعی که سالیان سال بخواهیم به آن افتخار کنیم و دیگر نتوانیم به آن دست بیابیم. مثل سال ۹۲ که ما چهارم دنیا شدیم و پس از بیست‌وچهار سال بار دیگر به موفقیتی بزرگ رسیدیم.

وی با بیان اینکه امروز سومی دنیا را یدک می‌کشیم و این موضوع باعث افتخار تمامی ایرانی‌هاست، تصریح کرد: مهم‌ترین موضوعی که در وهله نخست برای جامعه فوتسال اهمیت دارد، همدلی و مدیریت صحیح برای ادامه کار است.

شمسایی با اشاره به اینکه تیم‌هایی که از گردونه جام جهانی خارج شدند در حال حاضر یا بازی دوستانه‌شان را برگزار می‌کنند یا در حال برنامه‌ریزی برای تدارک مناسب هستند، خاطرنشان کرد: برای فوتسال کشورمان هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و مسابقات لیگ پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر پخش تلویزیونی، بازی تدارکاتی و اسپانسر نداشته باشیم، شرایط سخت است و قطعاً بار دیگر به گذشته بازخواهیم گشت و این سومی را باید در تاریخ ثبت کنیم و آینده را از دست می‌دهیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه امیدوارم با مدیریت صحیح به‌سوی پیشرفت گام برداریم، در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر عملکرد کادرفنی تیم ملی کشورمان، اذعان کرد: کسی که نتیجه می‌گیرد باید حمایت شود و عملکرد کادرفنی هم خوب بوده است.

وی درباره وضعیت کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، افزود: رئیس فدراسیون یا کمیته فوتسال و یا هرکسی به هر نوعی که بخواهد بر فوتسال کشور ریاست کند باید با برنامه‌ریزی در این مسیر حرکت کند.

شمسایی ادامه داد: اگر قرار باشد کفاشیان در این کمیته ریاست کند، یک آدم قوی است و دستش در کنفدراسیون فوتبال آسیا باز است و اگر قرار است هر فرد دیگری باشد باید صحیح و باهدف پیش رفت زیرا چهار سال آینده با برق و باد می‌رسد و نباید افسوس کارهای نکرده خودمان را بخوریم و اتفاقات گذشته که باعث ضربه خوردن تیم ملی شد، گریبان گیرمان نشود.

آقای گل فوتسال جهان در پاسخ به سؤالی درباره بازگشت مجدد فالکائو به میدان‌ فوتسال، علی‌رغم خداحافظی‌اش در مسابقات جهانی، خاطرنشان کرد: بالاخره از سال ۲۰۱۲ به هر دلیلی در تیم ملی نبودم و فالکائو در این مدت بازی کرده و باید به فدراسیون برزیل تبریک گفت که حامی بازیکن‌شان بوده و هستند و به دنبال افتخارآفرینی و ثبت رکورد جهانی این بازیکن هستند.

وی بابیان اینکه نمی‌خواهم به گذشته و دلایل عدم حضورم در تیم ملی برگردم، ادامه داد: بازگشت فالکائو عادی است و سال‌ها مانوئل کریس برزیلی این رکورد را در اختیار داشت و سال ۲۰۰۶ موفق شدم این رکورد را بگیرم و تاکنون که کسی نتوانسته آن را بگیرد و فعلاً که این رکورد به اسم بنده هست و باعث افتخارم هست به‌عنوان یک ایرانی این عنوان را در اختیار دارم.

شمسایی در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر شرایط لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: لیگ ایران یکی از بهترین لیگ‌های دنیاست و به دلیل بازیکن‌ها و پتانسیل‌های موجود در سطح جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی گفت: گرچه برخی تیم‌ها مانند گیتی پسند به دلیل استفاده از بازیکنان ملی‌پوش خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند اما بازهم سطح فنی تیم‌ها یکسان بوده و رقابت‌های لیگ را نزدیک و فشرده کرده است. موضوعی که در حال حاضر لیگ را زیر سؤال می‌برد، اتفاقات و حواشی است که به ضرر بسیاری از تیم‌هاست و امیدوارم داوری‌ها بهبود یابد تا تیم‌ها ضرر نکرده و به زیبایی‌های مسابقات لیگ اضافه شود.

شمسایی در پایان در خصوص دیدار هفته گذشته برابر آذرخش بندرعباس و به‌نوعی تقابل تیم‌های دارا و ندار اذعان کرد: به‌هیچ‌وجه این موضوع صحت ندارد بلکه تیم تأسیسات به‌اندازه خودش هزینه می‌کند اما اینکه استانی مانند هرمزگان با این ثروت نمی‌تواند از تیم آذرخش حمایت کند جای تأسف دارد و امیدوارم مسئولین بتوانند در این امر کمی تغییر نگرش بدهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا