خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«حکیمی‌پور اسناد را از چه کسی گرفته است؟»

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرمانی که اصلاح‌طلبان از سال 95 در دست گرفتند و تاکنون پیش رفته‌اند فرمان انحلال شورا است و همان مسیر را طی می‌کنند که در شورای اول طی کردند.

پرویز سروری در گفت‌وگو با فارس درباره اقدام احمد حکیمی‌پور دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران در باره ی آنچه این خبرگزاری «انتشار غیرقانونی لیست واگذاری املاک شهرداری تهران» خوانده، اظهار داشت: از ابتدای دوره چهارم که با چالش‌هایی مواجه بودیم، توافق نانوشته‌ای بین ما و اصلاح‌طلب‌های شورا صورت گرفت که شورای شهر را فضای درگیری‌های سیاسی نکنیم.

به دنبال نچرخیدن چرخ شهر همانند چرخ سانتریفیوژها هستند

وی افزود: اما از ابتدای سال 95 شاهد آن هستیم که کاملاً یک نگاه سیاسی که از بیرون از شورا هدایت می‌شود بر شورا حاکم شده است و ظاهراً استراتژی مبنی بر این است که لحظه به لحظه تنش و چالش‌های غیرمرتبط با موضوعات اجتماعی در سر راه مدیریت شهری گذاشته شود و همانطور که سانتریفیوژها نچرخیدند و چرخ کارخانه‌ها نچرخید، چرخ شهر نیز نچرخد و تنها پول در جیب عده‌ای بچرخد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد:‌ ما شاهد اتفاق‌های نگران‌کننده‌ای در سطح شورا هستیم و در موضوعات اخیر نیز نکاتی مطرح است. در ابتدا این اسناد که به صورت قطعی نبوده است غیرقانونی منتشر شده و در اختیار یک رسانه قرار گرفته است.

سروری گفت: در همان زمان قبل از انتخابات هیأت رئیسه و انتشار لیست املاک واگذار شده، یاشار سلطانی از سایت معماری نیوز جلسه مشکوکی را با خانم آباد برگزار می‌کند و در آن جلسه تلاش می‌کند تهدیدی (البته به نظر بنده) انجام دهد تا رأی خانم آباد در انتخابات هیأت رئیسه تغییر کند.

وی افزود: در آن جلسه خانم آباد مدارکی را ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد نه آن ملک را خریده و نه ساکن آن است ولی یاشار سلطانی می‌گوید کار از کار گذشته است و این گزارش را منتشر کرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه یک جریان کاملاً سیاسی پشت این صحنه است، گفت: هنگامی که اسناد منتشر شد خانم آباد با حکیمی‌پور صحبت کرد و وی تأکید کرده اصلاً یاشار را نمی‌شناسد و پس از اینکه دادستانی مطرح می‌کند که حکیمی‌پور به یاشار سلطانی این لیست را ارائه داده است مجدداً حکیمی‌پور گفت‌وگو می‌کند مبنی بر اینکه چون یاشار سلطانی را متدین، امین و دلسوز می‌دانسته آن فهرست را به امانت داده است. حال نماینده ملت می‌تواند دروغ بگوید؟

سروری گفت: طرف سؤال سازمان بازرسی حکیمی‌پور نبوده است و این گزارش برای 43 نفر ارسال شده است حال سؤال پیش می‌آید که چه کسی این مدارک را به حکیمی‌پور داده است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که حکیمی‌پور پشت صحنه این پروژه است مشخص می‌شود که یک تیم افراطی اصلاح‌طلب پشت این موضوع است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ما از آقای حکمیی‌پور سابقه خوبی در ذهن نداریم. یک‌بار انحلال شورای شهر اول و سهم عمده آن را در رفتارهای آقای حکیمی‌پور دیده‌ایم.

سروری افزود: در دوره اول شورای اسلامی شهر تهران 3 ماه مانده به پایان شورا اقداماتی صورت می‌گیرد که نسبت به انحلال شورا اقدام شد.

وی گفت:‌ فرمانی که اصلاح‌طلبان از سال 95 در دست گرفتند و تاکنون پیش رفته‌اند فرمان انحلال شوراست و همان مسیر را طی می‌کنند که در شورای اول طی کردند. بنابراین به دنبال آن هستند که 3 ماه قبل از پایان دوره این شورا منحل شود تا مردم نیز نسبت به پارلمان‌های شهری تجدیدنظر کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: با افشای این مسائل و همین‌طور موضع دادستانی تهران نشان می‌دهد که یک تخلف یا جرمی صورت گرفته و حکیمی‌پور معاونت در جرم داشته است.

سروری گفت: چرا حکیمی‌پور عذرخواهی نمی‌کند. حدود 6 نماینده شورای شهر آبرو و حیثیت‌شان رفته ولی همچنان حکیمی‌پور عذرخواهی نمی‌کند و امروز وظیفه اصلی این عضو این است که از نمایندگان و مردمی که به آنها اطلاعات غلط داده‌اند و انحراف ایجاد کرده‌اند، عذرخواهی کند.

وی افزود: متأسفانه فضای شورا را از لاین اجتماعی خارج و به لاین سیاسی بردند که مخاطرات زیادی را ایجاد می‌کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: تهران الگو است و اگر فضای مناسبی بر روی شوراها نباشد تمام کشور ضربه می‌خورد و بهتر است دست از بازی‌های سیاسی خود بردارند.

سروری ادامه داد: اصلاح‌طلبان شورا دست از روش‌ها و اقدامات تنش‌آفرین و چالش‌آفرین بردارند چرا که منافع ملی ما در آن نیست و مخاطراتی را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتي طرف، خود را قاطي جمعيت ميکند و بلند تر از همه فرياد ميزند آي دزد!! اتفاقا” ما هم از شما و دوستانتان جناب سروري، سابقه خوبي در ذهن نداريم.

  2. دهنت را آب بكش استاد، جنابعالى با چهار نفر عضو اصلاح طلب شورا مشكل دارى چرا كليت اصلاحات را زير سؤال ميبرى ؟ ما هم مى توانيم موجوديت اصول گراها را بخاطر افتضاحات دولت پاكدستان زير سؤال ببريم، مگر هشت سال آزگار اصولگراها برايش سينه چاك نكردند ؟ كدامتان ذره اى شجاعت داشتيد كه در برابر خرابكاريها و غارتهاى كلان موضعگيرى كنيد ؟ از شما چه پنهان ما هم از عملكرد حكيمى پور كه حاضر نيست مسؤليت اقداماتش را بپذيرد شرم داريم اما انتشار سند مذكور بنا به توضيحات رسمى دادستان كل كشور اقدام بسيار درست و بجائى بوده است. مشاهده فرموديد كن بسيارى از نور چشمى ها و دوستان خارج از مجموعه تان تخفيفات نجومى گرفتند

  3. حضرات سروري وياغيرسروري اصولي وياغيراصولي شهردارمنتخبتان درحضورشما وتمامي ملت ايران درتمامي بخشهاي خبري بأصدائ بلند نظامي گري فرياد ميكشد تخلف (شمابخوانيددزدي) صورت گرفته است ،. نتيجه اخلاقي موقعي كه نابيناوناشنوايي مثل أيشان مسئول نظارت وحقوقي ميشود همين ميشود كه ،،،،،،،،،،،،،،،،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا