خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب نقش فرزند مهاجرانی در ماجرای دکل های گمشده

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه دکل نفتی گمشده و منهدم شده، توسط یکی از شرکت های تابعه وزارت نفت دولت گذشته خریداری شده است، گفت: در میان اسامی متهم در پرونده دکل های نفتی،نام “مهاجرانی” دیده نمی شود.

به گزارش انصاف نیوز، بهرام پارسایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،در خصوص آخرین وضعیت پرونده دکل های نفتی گمشده و منهدم شده گفت: این پرونده ها در قوه قضاییه در حال رسیدگی است و دستگاه قضایی باید هرچه سریعتر به پرونده رسیدگی کرده و متهمان مشخص شوند تا اسامی آنها منتشر شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکل نفتی گمشده و منهدم شده توسط یکی از شرکت های تابعه وزارت نفت دولت گذشته خریداری شده است، افزود:اگر وزارت نفت در دولت دهم دراین امر دخیل نبود، اسناد و مدارک و ضمانت نامه های لازم را از شرکت اخذ می کرد و پول بیت المال را به راحتی در اختیار شرکت مذکور قرار نمی داد.

124 میلیون دلار هزینه برای هیچ

پارسایی با بیان اینکه تا زمان حکم قطعی افراد، اسامی آنها منتشر نمی شود، ادامه داد: در مورد دکل گمشده که 87 میلیون دلار برای ایران هزینه برجای گذاشته، مشخص شده که هیچ دکلی وجود نداشته است و دکل دومی که 37 میلیون دلار خریداری شده، دکلی منهدم شده است که در سواحل شارجه نگهداری می شود و هیچ شرکتی حاضر به تعمیر آن نشده است و ارزش حفظ و نگهداری ندارد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پرونده علاوه بر کمیسیون متبوعش به معاونت ریاست جمهوری و قوه قضاییه ارسال شده است، تصریح کرد در میان اسامی که در پرونده دکل های نفتی کمیسیون اصل 90 مشاهده شد نام “مهاجرانی” نبود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به نظر می رسد بایست از وزیر سابق نفت که نقش پسر مهاجرانی را برای اولین بار مطرح کرد و خبرگزاری فارس پرسید داستان از چه قرار بوده است که ایشان را متهم کردند؟ دنبال مخفی کردن چه چیزی بوده اند؟ شکایت پسر مهاجرانی از وزیر نفت سابق به کجا رسید؟ بی بی سی که با اب و تاب خبر را دامن می زد در کجای ماجرا قرار دارد؟

  2. صد بار هم كه تكذيب بشه مگر اصولگراها حاضرند دست از اين روش هاى تخريبى بردارند ؟ عمراً و ابداً ، اصلاً اصول گرائى تعريفش همينه ، خشت اول اين طرز تفكر را كج گذاشته اند، وقتى اين جماعت مجاز باشند براى رسيدن به هدف از هر وسيله پاك و ناپاكى استفاده كنند شما چه توقعى ازشون داريد ؟ در ماجراى صندوق فرهنگيان با اينكه دادستان تهران، معاون رئيس جمهور و حتى خود رئيس جمهور اعلام كردند هيچگونه برداشت مستقيمى از اين صندوق صورت نگرفته بلكه بيشتر بحث وامهاى معوقه كه از طريق بانك سرمايه پرداخت شده مطرحه، اما هنوز هم رسانه هاى اصولگرا تيتر ميزنند ركورد اختلاس شكست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا