خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تعیین تکلیف بازیگر رده چهارم برای رسانه‌ها!

«هفت صبح» نوشت:

دو هفته ای است که شبکه دو پخش سریالی با نام «هشت و نیم» را شروع کرده و  بهرنگ علوی یکی از نقش های اصلی آن را بازی می کند. بازیگری که بعد از بازی در فیلم «دربند» پرویز شهبازی کمی به چشم آمد و مورد توجه کارگردانان قرار گرفت و در چند فیلم و سریال نقش های جدی تری را بازی کرد. یعنی از بازیگر سوم و چهارم تله‌فیلمهای تلویزیونی و سوپر مارکتی تبدیل شد به بازیگر چهارم و پنجم فیلم های سینمایی.

او علاوه بر  این در سریال «معمای شاه» هم عهده دار نقش یکی از کاراکترهای اصلی سریال یعنی «حسین فردوست» شد. همه این اتفاقها اگرچه کارنامه اش شد، اما کمکی به شناخته شدن این بازیگر نکرد ، تا اینکه پخش سریال «هشت و نیم دقیقه» موجب شد تا بازی او به چشم بیاید اما انگار به این چشم آمدن باعث ایجاد سوءتفاهماتی برای این بازیگر شده است.

در تماس های که اخیرا خبرنگاران با بهرنگ علوی برای  مصاحبه داشته اند او شروطی را برای این کار تعیین کرده که در صورت مهیا بودن آن شروط حاضر به مصاحبه خواهد بود.

حجم مصاحبه که باید بالای ۴۰۰۰ کلمه باشد یعنی چیزی حدود دو صفحه، انتشار عکس روی جلد، چاپ مطلبی درباره کارنامه بازیگری اش و… از جمله شروط تعیین شده توسط این بازیگر است. او در حالی این شرط و شروطها را تعیین کرده که هنوز خیلی راه مانده تا بخواهد بخشی از صفحه یک رسانه را به خودش اختصاص دهد چه برسد به دو صفحه و جلد.

او خواستار نقد بازی هایش توسط رسانه هاست، اما نمیداند برای سیاه مشق های بازیگری او نه جایی هست و نه زمانی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا