خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اقدام بی‌سابقه تلویزیون برای تیزرهای یک فیلم

همزمان با رونمایی پوستر فیلم «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، پخش‌کننده‌ی آن اعلام کرد که در یک اقدام بی‌سابقه به این فیلم 500 نوبت تیزر رایگان داده‌اند.

سعید خانی ـ مدیر پخش شرکت نسیم صبا ـ با اشاره به اینکه «لاک قرمز» 11 آذرماه در گروه سینمایی آفریقا اکران می‌شود، به ایسنا گفت: یکی از اتفاقات جالب توجه برای این فیلم این است که صداو سیما پخش 500 نوبت تیزر رایگان را به فیلم اختصاص داده که در چند وقت اخیر بی‌سابقه بوده است.

خانی با ابراز امیدواری از اینکه این اتفاق برای دیگر فیلم‌های سینمایی هم بیفتد و آن‌ها نیز از امکان پخش مناسب تیزرهایشان در رسانه ملی برخودار باشند، ادامه داد: همچنین امیدوارم با این تیزرها و حمایت شهرداری برای تبلیغات محیطی و نیز برنامه‌های دیگری که تدارک دیده‌ایم، فیلم «لاک قرمز» در اکران موفق باشد و به نظر می‌رسد می‌توان فروش خوبی را برای آن پیش‌بینی کرد.

او افزود: پوستر «لاک قرمز» که در بخش نگاه نو سی‌وچهارمین جشنواره‌ی فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم شده بود، توسط محمدحسین هوشمندی طراحی شده است.

به گزارش ایسنا، «لاک قرمز» یکی از آثار راه یافته به بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بود که با فیلمنامه‌ای اجتماعی به قلم امیر عبدی روایتگر زندگی یک خانواده است. در این اثر سینمایی به تهیه‌کنندگی کامران مجیدی و مجید مجیدی  علاوه بر پردیس احمدیه و پانته‌آ پناهی‌ها، مسعود کرامتی، بهنام تشکر و رسول نقوی هم بازی کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا