خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام ویدئویی حسن روحانی درباره‌ی انتخابات ۱۱ اسفند: رای اعتراضی بدهید

حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین ایران با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند از مردم خواست رای اعتراضی بدهند.

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای روحانی گفت: مردم به هر کسی که معتقدند او از شرایط فعلی راضی نیست و به شرایط فعلی حاکم معترض است و دنبال تغییر و تحول در جامعه امروز است، رأی دهند و به هر کس که تردید دارند در اینکه معترض است یا معترض نیست، رأی ندهند.

او با تاکید بر اینکه رأی دادن باید یک رأی اعتراضی باشد، گفت: به کسانی که امروز به شرایط موجود معترض هستند و خواهان یک تحول برای توسعه و امنیت بیشتر کشور و رفاه بیشتر، تحول برای معیشت مردم و تحولی برای آزادی بیشتر در جامعه هستند. لطفاً به هر کسی که مطمئن هستیم به شرایط موجود اعتراض دارد و با صدای بلند این اعتراض خود را اعلام کرده، رأی دهیم. 

فیلم و متن کامل اظهارات حسن روحانی به نقل از وبسایت او در پی می‌آید:

انتخابات و صندوق رأی برای ما همواره مهم است. می‌دانم اکثریت مردم ناراضی هستند از شرایطی که نسبت به این انتخابات بوده است. اقلیت کمی در حوزه‌های انتخابیه هستند که از نظر آن‌ها برای انتخاب شایسته هستند.

درست است مردم با مشکلات فراوانی مواجه هستند. این مشکلات باید حل شود. حل این مشکلات از طریق تغییر در مجلس و تغییر در دولت خواهد بود و بنابراین راه آن اینست که در این شرایط مردم به هر کسی که معتقدند او از شرایط فعلی راضی نیست و به شرایط فعلی حاکم معترض است و دنبال تغییر و تحول در جامعه امروز است، رأی دهند و به هر کس که تردید دارند در اینکه معترض است یا معترض نیست، رأی ندهند.

رأی دادن باید یک رأی اعتراضی باشد به کسانی که امروز به شرایط موجود معترض هستند و خواهان یک تحول برای توسعه و امنیت بیشتر کشور و رفاه بیشتر، تحول برای معیشت مردم و تحولی برای آزادی بیشتر در جامعه هستند.

لطفاً به هر کسی که مطمئن هستیم به شرایط موجود اعتراض دارد و با صدای بلند این اعتراض خود را اعلام کرده، رأی دهیم. این یک قدم در مسیر اصلاح امور کشور است. می‌دانم تا رسیدن به اصلاحات مطلوب مردم فاصله زیادی وجود دارد.

آنچه که به مجریان و ناظران توصیه شد برای مشارکت حداکثری مردم و رقابت، متأسفانه عمل نکردند. امیدوارم به دو اصل دیگر یعنی مسأله امنیت و سلامت انتخابات توجه کافی شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کرکره ها را باید کشید، به خانه رفت و یک لیوان چایی خورد و بعد کتاب تاریخ تمدن را خواند و سعی در اصلاح خویشتن داشت. تمام.

    19
    10
  2. خوبه مملکت رو هشت سال به گند کشیده حالا سرشو کرده توی برف داره اراجیف میبافه ما دنبال یکی میگردیم خود تو رو به میز محاکمه بکشونه

    0
    2
  3. شما بروید اول خودتان و بعد گروه اصلاح طلبانت را اصلاح کن بعداً دم از اصلاح دولت و مجلس بزن

  4. درطی۸سال عین بی تدبیری وناامیدی کردن عمل کردی .دروغ گفتی وبه اعتمادمردم خیانت کردی .

  5. خدایا این چه رویی داره؟ یکی نیست بهش بگه هشت سال دولت و مجلس لاریجانی تو کفت بود چه کاری جز بی ارزش شدن پول ملی انجام دادی؟
    کاش دلیل رد صلاحیتش رو اعلام کنن که دیگه نتونه اینطوری زبون درازی کنه.
    بیچاره کسایی که هنوز دارن گول اینو میخورن.

  6. با احترام به نظر شما اتفاقا ایشون در دوره خودش خوب مدیریت کرد و گرانی و تورم افسار گسیخته از چند ماه بعد از شروع بکار دولت سیزدهم شروع شد انصاف را در نظر بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا