خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای جدیدی! رفتارتان دون شان مردم بود!

عباس جدیدی صبح امروز مهمان برنامه ی تلویزیونی «حالا خورشید» بود؛ اما از صبح تلفن خود را از دسترس خارج کرد و جوابگوی هیچ کدام از عوامل برنامه نبود.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از کانال این برنامه، رضا رشیدپور مجری حالا خورشید خطاب به عباس جدیدی روی آنتن شبکه سوم سیما گفت:

مدتی است رفتار عباس جدیدی مورد توجه منفی افکار عمومی و رسانه ها قرار گرفته است.

من دو روز پیش، پیشنهاد دادم که ما به طرف مقابل هم اجازه دهیم حرف هایش را بزند. وقتی بررسی کردیم و حرف هایش را شنیدیم مخاطبان خودشان قضاوت کنند. یک طرفه قضاوت کردن در شان برنامه ما و شبکه سه نیست.

دیروز هم اعلام کردیم که ایشان قرار است مهمان ما باشد. وقتی تصویر ایشان را در صفحه اینستاگرام منتشر کردیم سیلی از پیام های منفی مخاطبان را دریافت کردیم که چرا ایشان را به برنامه دعوت کردید، حتی تهدید به این شدیم که دیگر برنامه شما را نمیبینیم! اتاق سردبیری گفت دعوت مان را پس بگیریم، من مخالفت کردم و گفتم اجازه دهیم ایشان حرف بزند. ولی متاسفم بگم که ایشان از صبح تلفن شان را پاسخ نمی دهد!

و متاسفم که بگویم برخی رسانه را نمی شناسند.

بخشی از منتقدین می گویند: وقتی ما این همه مهندس و کارشناس داریم رفتن چهره های ورزشی به شورای شهر خیلی پسندیده نیست، اما مردم به شما اعتماد کردند و با رای مردم در آن جایگاه نشسته اید.

آقای جدیدی! مردم و بیننده رسانه ملی خیلی محترم تر از آن است که من به دروغ به آنها بگویم شما مریض بودید و نیامدید! متاسفم آقای عباس جدیدی!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا