خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رضا کیانیان: از رو نمی روم!

به گزارش انصاف نیوز، رضا کیانیان بازیگر سینما در اینستاگرام نوشت: پس از نوشتن ماجراى پروازم به شيراز، دیدید که چند نفر از دنبال كنندگان عزيز برايم نوشتند: «ای بابا اینجا ایران است و چه توقع ها دارید»؛ «ولش کن آقا چه حوصله اى دارید؟ چه انتظارى داريد!»، و از این دست سخنان گوهربار!

این گروه گمان مى كنند چون ايرانى هستيم و در ايران زندگى مى كنيم هيچ حقى نداريم و يا پذیرفته اند زیر پاگذاشتن حقوقشان از سوی پایمال کنندگان، سنتی جاافتاده است و نمی شود در برابرش مقاومت کرد. شايد از حقوق خود آگاهى ندارند و یا از بس پیگیری کرده اند و به جایی نرسيده اند، خسته شده اند و کنار کشیده اند! اما من جزو کسانی هستم که از رو نمی روم! الان شصت و پنج سال دارم و به یاد ندارم روزی کنار کشیده باشم و پذیرفته باشم حق خوردنی است! البته در مواقعى كه زور پر زور است سکوت کنم، ولی این سکوت اصلاً به معناى پذیرش و تسليم نیست. پافشاری من روی خواسته هایم به این دلیل است که همه خواسته هایم قانونی ست؛ پس چرا نباید دنبال کنم؟

تا به خودمان احترام نگذاريم ، نمی توانیم انتظار داشته باشیم به ما احترام بگذارند؛ تا حقوق خودمان را نشناسیم ، نمی توانیم به دستشان بیاوریم. خیلی ها در بحث های خصوصی و یا دورهمی ها، می گویند : «ای بابا،خانه از پای بست ویران است! باید مسائل از ریشه حل شوند! با این مطالبات خرده ریز به جایی نمی رسیم … با یک گل که بهار نمی شه و …» اما بر خلاف آن ها، من معتقدم با یک گل، یک گل بهار مى شود! معتقدم با همین مطالبات خرده ریز کشورمان آباد می شود و فرهنگ سازی می شود؛ با آجر، آجر چیدن روی هم است که خانه ها ساخته می شوند! هیچ کاری یکدفعه درست نمی شود! فقط غول چراغ جادو، آن هم در دنیای قصه ها می تواند همه چیز را یکباره درست کند! ولی در دنیای واقعى یعنی در همین جهانی که ما هستیم ، همه کارها پله پله و قدم به قدم درست می شود!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا