خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سر دادن شعار “احمدی، مشائی، دو یاور الهی”

در این مراسم تعدادی شعار “احمدی مشائی دو یاور الهی” و گروهی دیگر شعار “احمدی مشائی را رها کن” سردادند که بسیار پر طنین بود.

احمدی‌نژاد عصر چهارشنبه در برنامه‌ای با عنوان «حماسه حضور» با جوانان استان اصفهان در سالن همایش‌های اداره کل راه و شهر سازی دیدار کرد.

به گزارش انصاف نیوز (رسانه ی کمپین انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان)،به نقل از ایلنا؛ در این جلسه زهرا سعیدی یکی از نخبگان حاضر و جوان برگزیده جشنواره جوان خوارزمی و مخترع اولین داروی گیاهی سردردهای تنشی در کشور گفت: استان اصفهان از جوانان با استعداد و پتانسیل‌های خوب علمی، فرهنگی و ورزشی برخوردار است که باید حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در حین این مراسم تعدادی از حاضرین با سردادن شعارهای  «خامنه‌ای زنده باد، احمدی پاینده باد»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده‌ایم» احساسات خود را ابراز کردند.

همچنین در این مراسم تعدادی شعار «احمدی مشائی دو یاور الهی» سردادند و گروهی دیگر شعار «احمدی مشائی را‌‌ رها کن» سردادند که بسیار پر طنین بود.

احمدی نژاد  نیز پس از سخنان نخبگان به ایراد سخنرانی پرداخت و بررسی به مسئولیت تاریخی و بزرگ مردم ایران در ماه های آینده پرداخت.

احمدی نژاد در قسمتی از سخنانش با افشای دو پرونده مفاسد بدون ذکر نام گفت: یکی از آقایان که هر روز می دیدیم به دولت تهمت می زند و علیه ما صحبت می کند در دوره ای از دولت فرصتی برای مدیریت بدست آورده است و در همان دوره کوتاه دو دستور داد و دو مبلغ 11 میلیارد تومان وام گرفت اما ما 4-5 سال است که به او می گوییم تو را به جددت این پول را پس بده اما او این کار را نمی کند.

احمدی نژاد گفت: نزدیک 26 میلیارد از پول بیت المال را به رفیقش داده تا توسط آن کاسبی راه بیندازد و با زد و بند عده ای به نان و نوا رسیده اند و این اصلا کار صحیحی نیست.

وی افزود: یکی دیگر از مخالفان دولت که در جلسه با ما داشت عنوان کرد که انقلاب به حماسه نیاز دارد و فعالیت سیاسی و حزب و جناح باید در ایران فعال باشد و راه حل او این بود که پیشنهاد داد دو جریان سیاسی که برای فعالیت خود نیاز به پول دارند دو شرکت درست و حسابی نفتی کشور را در اختیار بگیرند که پاسخ من به آنها این بود که این را روی کاغذ بنویسید و به من بدهید که وی او را نوشته و من اکنون آن را در اختیار دارم.

احمدی نژاد تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک حرکت برای رساندن عده ای به قدرت یا جابجایی قدرت نبود بلکه گامی برای کمال جامعه بشری بود تا به زندگی سعادتمند برسد. مسئولیت انقلاب جهانی و انقلاب برای نجات نوع انسانها و بشریت آمده و نجات انسانها و بشریت با حکومت عدالت در جهان میسر می شود.

وی افزود: کسی عدالت را مستقر می کند که در وجودش به عدالت رسیده باشد.

وی با اشاره به بحث هایی که در مورد پیشگویی ها و سخنان او مطرح می شود، گفت: برخی به من گفتند که تو حرفهای گنده می زنی و پیشگویی می کنی اما من به آنها گفتم ما ادعایی نداریم و حرفهایی را بر زبان می آوریم که خدا زده و ما هم آن را قبول داریم اما شما که مدعی هستید چرا آنها را باور نمی کنید. خدا می گوید اگر ملتی تصمیم بگیرد و چیزی را بخواهد کسی جلودار آن نیست چون خواست یک ملت تجلی اراده خداست ویک ملت نمی تواند در مسائل شیطانی وحدت کند.

احمدی نژاد گفت: زمانی گفتم دولت بعد آرمانی تر می شود اما آنها در پاسخ به من گفتند که یک چیزیت می شود.

در پایان یکی از جوانان اصفهان از میان جمعیت برخاست و به نمایندگی از حاضرین در این جلسه از زحمات دولت‌های نهم و دهم در هشت سال گذشته قدردانی کرد.

در انتهای مراسم احمدی نژاد به همراه رحیم مشایی به میان گروه سرود رفتند و با تکان دادن پرچم آن‌ها را همراهی کردند و در این هنگام جمع حاضر به دو دسته تقسیم شدند، دوباره گروهی شعار «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» سردادند و گروهی دیگر به شعار «احمدی، مشائی دو پیروی الهی» پرداختند.

انتهای پیام 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا