خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محبوب ترین برندهای عطر بین ایرانی ها! از دینور تا …

رپورتاژ آگهی

آیا می‌دانید محبوب‌ترین عطر بین خانم‌ها و آقایان ایرانی چیست؟

در این مورد باید دو نظریه را مطرح کرد. اول اینکه محبوب‌ترین عطر‌های خانم‌های ایرانی از نظر خودشان چیست و دوم این‌که به نظر مردان کدام عطرهای زنانه بهتر هستند و بوی بهتر و شیک تر و جذاب تری دارند.

 در مورد عطرهای مردانه نیز به همین صورت است و باید هر دو جنبه را در نظر گرفت. شما از محبوب ترین عطرها نزد ایرانیان خبر دارید؟ محبوب‌ترین عطر خودتان چیست؟ چه بوی عطر مردانه یا زنانه ای برای شما آشناست و هر جا که به مشام شما برسد آن را می شناسید؟ همان عطر یکی از محبوب‌ترین عطرها بین ایرانی‌ها است.

بله! در این نوشته قصد داریم در مورد محبوب‌ترین و پرطرفدارترین عطرها نزد ایرانیان صحبت کنیم و بررسی کنیم که بهترین و محبوب‌ترین عطر زنانه و مردانه در ایران از چه برندهایی هستند و در کشور ما کدام برندها فروش موفق‌تری دارند.

 البته صحبت در این مورد گسترده است و نمی توان به درستی و با صراحت گفت که محبوب ترین عطر زنانه یا مردانه در ایران چیست اما با توجه به نظر فروشندگان عطر و آمارهای فروش می‌توان به یک نتیجه‌گیری کلی رسید. در این نوشته قصد داریم شما را با محبوبترین عطرها بین خانم ها و آقایان ایرانی آشنا کنیم.

ادوتویلت مردانه ورساچه مدل Eros

ورساچه در زمینه‌های گوناگونی فعالیت دارد اما در زمینه عطر و ادکلن  پرفروش ترین و محبوب ترین عطر مردانه از برند ورساچه در ایران، ادوتویلت مردانه اروس است. عطر ادکلن مردانه ورساچه اروس رایحه ملایم، شیرین و خنکی دارد و به همین دلیل جزء ادکلن های تابستانی محسوب می شود و مناسب اواخر بهار و فصل تابستان است. ساختار رایحه در این ادوتویلت شامل میوه، وانیل، چوب، مرکبات، گیاهان معطر و گل می باشد.

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

برند فرانسوی کرید جزء لاکچری ترین برندهای دنیاست که در سال 1760 توسط جیمز هنری کرید تاسیس شد. ساختار رایحه این عطر عبارت اند از: مرکبات، میوه، گل، گیاهان معطر، اسموکی، وانیل، چوب، خاک و زمین. این عطر ادکلن تلخ مردانه پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری خیلی خوب و قابل قبولی دارد. اونتوس عطری همه پسند است و در بین ایرانی‌ها نیز بسیار پرطرفدار است.

ادوتویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire

برند لالیک فعالیت خود را توسط جونز لالیک ابتدا از یک مغازه کوچک جواهرسازی در فرانسه و در سال 1905 آغاز کرده بود. عطر مردانه لالیک انکر نویر معروف به لالیک مشکی رایحه ای تلخ و گرم دارد و غالب رایحه آن چوبی بسیار دلنشین است. ساختار رایحه در این عطر گرم مردانه عبارت اند از: گیاهان معطر، خاک و زمین، چوب. این عطر لالیک مردانه مناسب افراد مدرن و امروزی است مخصوصا مردانی که در زندگی بسیار هدفمند هستند و دائم به دنبال ساختن لحظاتی خوش در زندگی خود می باشند.

 خب تا اینجا سه ادکلن بسیار پرطرفدار مردانه در بین ایرانی‌ها را به شما معرفی کردیم. موافقید که چند ادکلن پرفروش زنانه را نیز معرفی کنیم؟

ایو سن لورن بلک اپیوم

این ادکلن در سال ۲۰۱۴ راهی بازار شده است و در طی همین مدت کوتاه استقبالی بی‌نظیری از آن شده است. رایحه گرم و تند این محصول آن را برای فصل‌های سرد سال به گزینه انتخابی مناسبی تبدیل کرده است و زنان باهوش به‌خوبی می‌دانند که از این عطر بهتر است برای مهمانی‌های دور همی استفاده کنند. این محصول یک عطر کلاسیک است که از ترکیبی جادویی برای شب‌های سرد زمستانی بهره گرفته است.

عطر کلوین کلاین Ck Euphoria

عطر کلوین کلاین زنانه ایفوریا (Euphoria)، یکی از لوکس‌ترین و خوش رایحه‌ترین عطرهای برند کلوین کلاین است که در سال ۲۰۰۵ توسط این کمپانی طراحی شده است. کلمه ایفوریا در انگلیسی به معنای لذت و شادی وصف ناشدنی است که هدف از نامگذاری این عطر نیز به علت ایجاد حس دلپذیری است که عطر خوشبو ایفوریا مانند اسمش در هر فردی ایجاد می‌کند.  رایحه شرقی و گل‌دار این عطر بهترین احساسات را در هر خانمی تلقی می‌کند . عطر کلوین کلین ایفوریا عطری  زنانه و اغواگر است و مورد پسند اکثر زنان ایرانی است. بسیاری از خانم‌های ایرانی سالهای سال است که این ادکلن را خریداری و به صورت مداوم استفاده می‌کنند.این عطر رایحه‌ای گرم و شیرین دارد و برای فصل سر بسیار مناسب است.

عطر دیور dior جادور jadore

عطر دیور dior جادور ادو پرفیوم آمیزه‌ای معتدل از روایح گل ‌فام و میوه‌ای دارد. قرار گرفتن رایحه مرکبات، گلابی، طالبی، هلو، مگنولیا، رز، وانیل، سدر، توت سیاه، بنفشه، گل برف و فریزیا در کنار مشک و یاس، این عطر را به عطری فوق‌العاده سحرآمیز تبدیل کرده است تا در هر دقیقه پس از استفاده‌اش بوی جدید و جذابی را بشنوید. این عطر فریبنده و رویایی جزو بهترین گزینه‌ها برای مناسبت‌های خاص و رسمی است.

جان کلام

از کجا عطر بخریم؟ پیشنهاد ما به شما خرید عطر از فروشگاهی معتبر است. ریحا یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی در زمینه فروش عطر و ادکلن در انواع مختلف است که همیشه محبوبترین و پر طرفدارترین عطرها را در کالکشن خود دارد و شما هر چه بخواهید در ریحا پیدا می‌کنید. ریحا خرید عطرهای شما را تضمین می‌کند و در صورت بروز هر گونه مشکلی آن را برای شما تعویض می‌کند. چنانچه شیشه آن مشکلی داشته باشد یا هر گونه مشکل دیگر، نگران نباشید . ریحا سایتی است که محصولات خود را تضمین می کند و رضایت مشتریان بالاترین اولویت را در این فروشگاه دارد و به همین دلیل است که این سایت نامی آشنا در زمینه خرید عطر و ادکلن است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا