خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دکتر پزشکیان: دنيا فقط به برخی و آدم‌هاي اطرافشان محدود نیست

دکتر مسعود پزشکیان درباره‌ی گفته‌ی برخي از اصولگرايان که مي‌گويند اگر اصلاح طلبان در انتخابات حاضر نشوند براي هميشه از صحنه‌ی سياسي کشور حذف مي‌شوند، اظهار داشت: اين نظر شخصي برخي از افرادي است که فکر مي‌کنند دنيا فقط محدود به خود و آدم‌هاي اطرافشان است.

به گزارش انصاف نیوز (رسانه‌ی کمپین انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان) وزير بهداشت دولت سيدمحمد خاتمي با اشاره به چگونگي رويکرد اصلاح طلبان به انتخابات؛ با بيان اينکه شرکت اصلاح طلبان در انتخابات به رفتار مسوولان باز مي‌گردد، گفت: حضور اصلاح طلبان در انتخابات موجب مشارکت حداکثري است.

وي با بيان اينکه من به شخصيت‌هايي که تحت عنوان اصلاح طلب مطرح هستند اشاره‌ای ندارم و منظورم تفکر اصلاح طلبي است، گفت: ‌ قطعا با توجه به شرايط فعلي جامعه، اگر در کشور اصلاحات صورت نگيرد، شايد به جاهايي برسيم که جبران آن سخت باشد.

دکتر پزشکیان با انتقاد از برخي از چهره‌هاي اصولگرا که به بهانه‌ی حمله به چند شخصيت اصلاح طلب، کل تفکر اصلاح طلبي را مورد حمله قرار مي‌دهند، گفت: امروزه برخي افرادي که با شخصيت‌هاي اصلاح طلب درگيري دارند، مي‌آيند و به طور کلي به واژه‌ی اصلاح طلبي حمله مي‌کنند. بايد توجه داشت که واژه‌هايي چون عدالت، اصولگرايي و اصلاحات، تنها متعلق به يک عده‌ی خاصي نيست که بخواهند کساني آن را در انحصار خود بگيرند يا اينکه افرادي به بهانه حمله به برخي افراد ديگري که طرفدار اين تفکرات هستند به کل آن واژه‌ها حمله کنند.

نماینده‌ی کنونی مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خطاب به برخي از اصولگراياني که به تفکر اصلاح طلبي حمله مي‌کنند، گفت:‌ اگر کسي با فلان آدم اصلاح طلب دعوا دارد، چرا مي‌گويد کل اصلاحات بايد از بين برود؟ بايد به اين فرد يا افراد گفت که تو خودت هم بخواهي باقي بماني بايد اصلاحات کني.

کاندیدای احتمالی انتخابات آتی همچنين با بيان اينکه اصلا اصولگرايي که اصلاحات را نپذيرد اصولگرا نيست، گفت:‌ مگر مي‌شود آدم اصولي را داشته و به آن معتقد باشد و بگويد من مي‌خواهم جهان را مديريت کنم اما نمي‌خواهم دست به اصلاحات بزنم؟

نماينده تبريز در پايان گفت: اگر واقعا مي‌خواهند همه‌ی مردم در انتخابات شرکت کنند بايد همه‌ی سلايق امکان حضور در انتخابات را داشته باشند ولي اگر قرار باشد نگذاريم همه‌ی سلايق بيايند و فقط يک سليقه در انتخابات باشد نتايج خوبي را شاهد نخواهيم بود، چرا که معلوم است مملکتي که بخواهد با يک سليقه پيش برود قطعا نمي‌تواند موفق باشد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا