خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد لیدر احمدی نژادی: «شکست آبرومند» مقابل روحانی 96

«عبدالرضا داوری»، از لیدرهای هواداران رحیم مشایی و احمدی نژاد می گوید: مهمترین ویژگی عصرپسانهی، یکه تازی حسن روحانی در عرصه رقابتهای انتخاباتی اردیبهشت 96 و در غیاب مردی است که طی یک دهه اخیر، هرجا که بود، توده های مردم هم دقیقا همانجا بودند.

به گزارش انصاف نیوز، آقای داوری در یادداشتی تلگرامی بدون توجه به این که منابع در اختیار دولت در مقایسه با باقی منابع کشور بسیار محدود است، نوشت: «در این شرایط که “حسن روحانی” بر اسب راهوار دولت سوار است و همه منابع مادی و معنوی کشور را در راستای اهداف خود بسیج کرده، شکست دادن او از سوی مدلهای تجربه شده ای که حتی در دورانی که حسن روحانی صرفا رییس یک مرکز پژوهشی بود، حریفش نشدند، خیالی خام است و بر همین اساس پیشنهاد میکنم آنان که بدون حضور “آن مرد”، نقشه راه رقابت با حسن روحانی را در عصر پسانهی پی ریزی می کنند از همین آغاز واقع بین باشند و به جای راهبردهای معطوف به “پیروزی”، راهبرد “شکست آبرومندانه” را انتخاب نمایند تا بیش از این هواداران معدودشان را “سرخورده” نکنند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. صرفنظر از مقدمه و مؤخره بيخودش نتيجه منطقى و درستى گرفته، كاش ايشون براى مدت كوتاهى هم كه شده تشريف ببره خدمت داريوش خان سجادى در امريكا ! چه بسا تركيبشون با همديگه نتيجه آبرومندانه اى داشته باشه !
    خدا رو چه ديديد ؟!

  2. (در غیاب مردی است که طی یک دهه اخیر، هرجا که بود، توده های مردم هم دقیقا همانجا بودند.) اي خدا لعنت کنه بانيان تقلب در اجناس را!! اين بي انصاف ها همه چي رو قاطي ميکنن ديگه نميگن طرف بيچاره چه بلائي بسرش مياد! نميگن توهم و در ابرها سير کردنش تمومي نخواهد داشت! نميگن کلا” مغز طرف رو تهي ميکنه و ممکنه کار دست خودش و ديگران بده! اي لعنت بر مردم آزار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا