خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نشست «نقد اجتماعی کالایی شدن دانش»، 2 آذر

نشست «نقد اجتماعی کالایی شدن دانش» با حضور دکتر محمدامین قانعی‌راد، دکتر محمد مالجو و حسام سلامت برگزار خواهد شد.

مدتی است که توجه اصحاب علوم اجتماعی کشور به مسائل آکادمی و دانشگاه و روندهای کالایی شدن دانش و همچنین فسادهای دانشگاهی جلب شده است. اعتراضات دانشجویان برخی دانشگاه‌ها طی یکی دو سال اخیر به ویژه اوایل سال تحصیلی جاری به مسائل صنفی به ویژه افزایش هزینه سنوات دانشجویی مزید بر علت شده است تا جامعه‌شناسان آسیب‌شناسی آکادمی را رسالت خود دانشته و به نقد روندهای مخرب حوزه علم و دانشگاه بپردازند.

در این راستا اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم اجتماعی سراسر کشور با همکاری انجمن علمی دانشجویی جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی نشستی را با عنوان «نقد اجتماعی کالایی شدن دانش» برگزار می‌کند.

در این نشست که روز سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳ در سالن شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با مشارکت دانشجویان فعال صنفی برگزار خواهد شد دکتر محمدامین قانعی‌راد (رئیس سابق انجمن جامعه‌شناسی ایران) تحت عنوان «نقد معرفت‌شناختی کالایی شدن دانش»، دکتر‌ محمد مالجو (پژوهشگر اقتصادی) با عنوان«برنده‌ها و بازنده‌های کالایی‌سازی آموزش عالی چه کسانی‌اند؟» و نیز حسام سلامت (دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی اقتصادی دانشگاه تهران) با عنوان «دانشگاه و ناخرسندی های آن: دانشجویان و سازوکارهای بده‌کارسازی و بی‌ثبات‌کاری» به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

شرکت در این نشست برای عموم آزاد خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا