خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شبح مزرعه در فاریاب کرمان دستگیر شد

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب از دستگیری فردی خبر داد که با شایع پراکنی و ایجاد رعب و وحشت در این شهرستان منجر به ترس عمومی بین مردم شده بود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مهدی اکبری افزود: طی کسب گزارشی از سوی اهالی یکی از روستاهای فاریاب و همچنین اعلام مرجع انتظامی مبنی بر ایجاد یک شایعه درخصوص وجود شبح با ظاهری وحشتناک در مزارع کشاورزی این روستا، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دستگاه قضایی این شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از فعال کردن پلیس های تخصصی و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی مظنون اصلی پرونده دستگیر شد.
اکبری گفت: متهم که فردی میانسال است در اعترافات اولیه خود مدعی شده بود این شبح در تاریکی شب و در مزرعه کشاورزی به او حمله کرده و قصد خفه کردنش را داشته است که با ایجاد رعب و وحشت باعث ترس بین اهالی این روستا شده بود.
رئیس دادگاه عمومی فاریاب افزود: پس از تحقیقات تکمیلی و بازجویی از متهم مشخص شد این فرد با ایجاد شایعه پراکنی قصد در امان ماندن از سارقان را داشته است که مزرعه ذرت او مورد سرقت قرار ندهند.
وی با بیان اینکه متهم با تغییر چهره چندین مرتبه موجب ترس اهالی منطقه شد بود گفت: دستگاه قضایی به شدت با اخلال گران در نظم و امنیت برخورد قاطع قضایی خواهد کرد.
اکبری اظهار کرد: پس از دستگیری متهم گزارش های متعددی درخصوص سرقت مسلحانه و راهزنی از این متهم گزارش شده که در حال بررسی قضایی است.
بنابر این خبر از تاریخ دستگیری متهم هیچ گزارشی مبنی بر وجود شبح یا موجودی ترسناک و خطرناک گزارش نشده است و اهالی روستا از حضور به موقع دستگاه قضایی و انتظامی مراتب تقدیر را به عمل آوردند.
مرکز شهرستان فاریاب در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا