خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تعلیق مجمع «پدیده»

به گزارش انصاف نیوز به نقل از «اقتصاد نیوز»، در شرایطی که بورس تهران چندی است اوضاع و احوال مناسبی ندارد، دادوستد اوراقی با بازدهی بسیار بالا توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. پدیده شاندیز نامی است که با بالا رفتن روزانه قیمت سهام خود، وسوسه سرمایه‌گذاری را در ذهن آحاد مردم انداخته است.

این شرکت با تبلیغات گسترده فعالیت‌های خود، مترصد جذب سرمایه برای پروژه‌های در حال ساخت خود است. در ماه‌های اخیر افزایش قیمت سهام یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آن یعنی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده نگران‌کننده به نظر می‌رسد.

حرف و حدیث‌ها پیرامون فعالیت‌های مجموعه شرکت پدیده یا‌‌ همان شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز که به شکل شرکت سهامی عام در نزد سازمان بورس به ثبت رسیده در حالی است که مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز پس از یک بار لغو برای سومین دفعه به تنفس خورد.

شرکت پدیده در حالی در مهر ماه مجمع عمومی خود را پس از مدتی وقفه برگزار کرد که با وجود به حدنصاب رسیدن اعضا برای سومین بار به تنفس خورد و نیمه تمام باقی ماند.

بر این اساس از این تاریخ به بعد همچنان مشخص نیست چه زمانی مجمع این شرکت برگزار خواهد شد. مجمعی که با برگزاری آن علاوه بر تقسیم سود، سهامداران به دنبال پاسخ سوالاتشان درباره حرف و حدیث‌های و شایعات درباره هرمی عمل کردن شرکت ابنیه و ساختمان شاندیز که از شرکت‌های زیر مجموعه آن است و درحال حاضر سهام به مردم می‌فروشد هستند.

با این حال قرار بود در ۲۹ تیرماه سال جاری بنا به دعوت شرکت پدیده مجمع عمومی آن برگزار شود اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد و در ‌‌نهایت جلسه مذکور به ۱۷ شهریور ماه سال جاری موکول شد اما به دلیل آماده نبودن گزارش بازرس قانونی پیرامون صورت‌های مالی تلفیقی لغو شد.

در پایان شهریور ماه نیز باز هم مجمع مذکور به علت آماده نبودن گزارش بازرس قانونی به تنفس خورد و در مهر ماه نیز این روند تکرار شد تا برای سه بار پی در پی، مجمع پدیده شاندیز با تنفس برخورد کند و در ‌‌نهایت تقسیم سودی انجام نشود.

در حال حاضر زمان برگزاری مجدد مجمع عمومی شرکت صاحبان سهام شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا