خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خاتمی، موسوی و کروبی نه، اما رجوی آری؟!

در حالی که رسانه‌های داخلی معمولا از انتشار عکس خاتمی، موسوی و کروبی امتناع می‌کنند، عکس مریم رجوی، سرکرده‌ی مجاهدین خلق – گروه تروریستی منافقین – بی هیچ حساسیتی منتشر می‌شود.

به گزارش انصاف نیوز، در آخرین مورد روز گذشته خبرگزاری فارس عکس مریم رجوی را با تیتر «گزینه وزارت خارجه ترامپ با دریافت پول از منافقین قانون را نقض کرده است» در بالای صفحه ی اول خود منتشر کرده است.

میرحسین موسوی 8 سال نخست وزیر، مهدی کروبی 8 سال رییس مجلس و سیدمحمد خاتمی 8 سال رییس جمهور بوده اند.

سیدمحمد خاتمی

45276

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نقد عملکرد رسانه ها از سوی مخاطبین علاقمند موجب ارتقا و بهبود عملکرد انهاست ، نرگس محمدی یکی از شهروندان این کشور نامه ای با نمایندگان مردم نوشته است ،ایا این نامه برای سایت انصاف نیوز ارزش خبری نداشت ؟!

  2. عزیز دل برادر، جای تعجب نداره که! اگه همه منافقین عالم رو جمع کنند و عکسشون رو 24 ساعت روی جلد همه نشریات مملکت چاپ کنند، تأثیرشون رو مردم به اندازه تأثیر دیده شدن یک بند انگشت یکی از این 3 بزرگوار نیست …

    1. این سه بزرگوار !!!!!!!!!!!!! خواهشمندم نسبت به این کلمات زیبا ظلم نکنید ، اگه شما خاتمی ، موسوی و کروبی را همتراز لغت گرانمایه بزرگوار تلقی می کنید برای بنده و بخش بزرگی از جامعه مسلمان ایران تداعی گر خیانت ، دنائت و حماقت هستند این سه ملعون .

  3. چرا مغلطه میکنید. اون عکس به عنوان منافق منشر شده. هر چند خاتمی، موسوی و کروبی هم کمی از اونا ندارن

    1. ان کس که نداند ونداند(نفهمد)که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند. گاهی یک همسانی بین تبلیغات ……. وال …… میبینم .مگر علی هم نمار میخواند این چه سحروجادوییست که این بلندگوهای……..تولید بلاهت میکنند.

  4. البته ظاهرا نشر عکس این آقایان همراه با فحّاشی و افترا آزاده! چون برخی رسانه های «اصواگرا» از این دست کارها کردن و کسی هم متذکّر نشده!

  5. اگر تصویر آن منافق منتشر نیشود و تصویر خاتمی و موسوی منتشر نمیشود به اعتقاد من به این دلیل است چون منافقین دارای پاسپورت ایرانی نیستند و اصلا به انها به دید یک ایرانی نگاه نمیشود ولی آن دونفر حداقل دارای پاسپورت و شناسنامه ایرانی هستند و به واسطه تمرد از قانون تصاویر انها به عنوان مجازات منتشر نمیشود درست مثل کسی که از دید قوه قضاییه جرمی حادث شده است پس این تصویر منافق را دوستان خواننده بزرگ نکنند

    1. دانش حقوق را با این استدلالات مضحک ریشخند نکنید .هرچند در این دیار ریشخندش کرده اند

  6. بدتر از اين سه نفر […] است كه در مشهد دزدي ميكند و به خاطر قدرتي كه از حاميانش كسب كرده بر راي قطعي دادگاه تجديد نطر بي اعتناست و تازه قلدري نيز ميكتد و همه را به تمسخر گرفته

  7. دیگه بزدل تر از اون 3 تا نداریم
    خاتمی [..] در لباس دین چ کارا ک نکرد
    […]
    ادعا متمدن بودن داشت.. اما مثل گرگ مقابل دمکراسی ؛ایستاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا