خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«برخی مسؤولان اگر دستشان برسد ذهن جوانان ما را غیراسلامی بار می‌آورند»

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: به دولت می‌گویم که باید به جای خام فروشی به محصولات داخلی توجه بیشتری کرده و به جای واردات به صادرات محصولات کشاورزی توجه کنند. متاسفانه برخی هنوز «تحریم، تحریم» می‌کنند و به جای توجه به ضعف مدیریتی، گناه را به گردن تحریم می‌اندازند چرا که دنبال اداره راحت و فعالیت‌های روزمره خود هستند.

به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله محمد یزدی در دیدار سردار نقدی با اشاره به گزارش ارائه شده، موفقیت‌های کسب شده را نتیجه فعالیت‌های عملی بسیج دانست و بیان کرد: امیدواریم با همین روش عملی افکار برخی از مسؤولان که چندان موافق نیستند تغییر کرده و همراه با بسیجیان خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی و واژگونی طاغوت به همت امام و مردم اظهار کرد: پس از امام نیز مقام معظم رهبری واقعا امام‌گونه و انقلابی عمل کردند که همین امر موجب شده است که نظام اسلامی در دنیا جای خود را باز کرده و آینده روشنی داشته باشد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در برابر نظام اسلامی تاکید کرد: متاسفانه دشمن همواره از راه‌های مختلف نفوذ کرده و از افراد خارجی و داخلی برای مانع تراشی استفاده می‌کند و با اینکه همیشه سد راه بوده‌اند، ولی نتوانسته‌اند پیشرفت را متوقف کنند.

این استاد حوزه به مسائلی نظیر پیشرفت‌های علمی، سلول‌های بنیادی و دانش هسته‌ای اشاره کرد و افزود: وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب بسیار متفاوت است به گونه‌ای که اگر روزی در این کشور پزشکان هندی و بنگلادشی به مداوا مشغول بودند امروز شاهد خدمات بی نظیر پزشکان هستیم که همه این توفیقات مدیون تفکر و فرهنگ بسیجی است.

یزدی ادامه داد: متاسفانه در دولت‌های گذشته و فعلی شاهد تفکراتی غربی هستیم که ریشه در عمق ذهن برخی مسؤولان و کارگزاران دارد که حتی اگر دستشان برسد ذهن جوانان ما را غیراسلامی بار می‌آورند.

وی خدمات بسیج را روشن و چشمگیر دانست و افزود: جهانی شدن به معنی مخالفت صریح با تاکیدات امام و رهبری در توجه به اقتصاد مقاومتی است.

آیت الله یزدی جهانی شدن را توجه بیشتر به واردات و غفلت از ظرفیت‌های مردمی دانست و ادامه داد: متاسفانه امروز به دلیل واردات انبوه وسایل آرایشی و برخی واردات غیرضروری، شاهد تغییر سبک زندگی هستیم که ناشی از همین تفکرات جهانی شدن یعنی همان تفکر رابطه با آمریکا است.

وی در همین خصوص تاکید کرد: بسیج باید عملا به دهن کج اندیشان بزند یعنی به طور عینی و عملی با کارهای اقتصاد مقاومتی و فعالیت‌های فرهنگی با آنها مقابله کند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین ضمن ابراز خوشحالی از ورود بسیج به همه اقشار و سطوح اظهار کرد: بسیج در همه عرصه‌ها به صورت فنی و کارشناسی وارد شده و عملا به پیشرفت کشور کمک کرده است.

وی ضمن تاکید بر موانع داخلی از جمله موانع بانکی و مشکلات آموزشی و فرهنگی که بسیج نقش برجسته‌ای در رفع این موانع دارد، عنوان کرد: به دولت می‌گویم که باید به جای خام فروشی به محصولات داخلی توجه بیشتری کرده و به جای واردات به صادرات محصولات کشاورزی توجه کنند.

آیت‌الله یزدی ادامه داد: متاسفانه برخی هنوز «تحریم، تحریم» می‌کنند و به جای توجه به ضعف مدیریتی، گناه را به گردن تحریم می‌اندازند چرا که دنبال اداره راحت و فعالیت‌های روزمره فعالیت‌های خود هستند.

وی در همین خصوص ادامه داد: هنوز یک سال به انتخابات مانده، عده‌ای دنبال انتخابات بوده، در حالی که باید بدانند که مه‌ترین فعالیت خدمت به مردم است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اتکای برخی مسؤولان به سیاست خارجی تاکید کرد: ارتباط با دنیا خیلی خوب است، آنچه بد است، نوکری بیگانه است. بروید با دنیا ارتباط بگیرید، به شرطی که بازار دنیا را برای کالای ایرانی تسخیر کنید.

وی خطاب به دولت مردان تذکر داد: دولت یک نعمت و امانت الهی در دستان شماست که باید بروید محاسبه کنید، اگر اشتباهی دارید اصلاح کنید. بنده این را به همه دولت‌ها گفته و نظرم به دولت خاصی نیست.

آیت الله یزدی توجه به سپاه و بسیج را از توصیه‌های همیشگی امام و رهبری خواند و افزود: اگر بسیج نبود امروز کشور حالت دیگری داشت چرا که بسیج و سپاه از دل مردم برخاسته و برای مردم کار می‌کنند و هر جایی که وارد شده‌اند موفق عمل کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حضرت اقا برخی رفتار و گفتار امثال شما مبلغان دين را ميبينند از دين گريزان ميشوند نيازى به تلاش نيست. زمان شاه با تمام ازادى هاى رفتارى كه در جامعه بود مردم دين گريز نشدند. بد تر از ان قران خوان منحرف، ان شخص هم لباس شماست كه حكم به ختم پرونده را ميدهد، به دليلي كه شما بهتر ميدانىد و مردم بهتر از شما ميدانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا