خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازدید وزير اطلاعات از مرز چزابه و مهران

وزير اطلاعات به همراه هياتي پس از بازديد مرز شلمچه امروز 27 آبان ماه 1395 از مرز چذابه بازديد كرد و از نحوه خدمات رساني به زائران و موكب هاي مستقر در مسير زائران اربعين حسيني در اين مرز قرار گرفت.

به گزارش انصاف نیوز، وي در اين بازديد ضمن ديدار با مسئولين و دست اندركاران و موكب داران استان هاي مختلف كشور از اقدامات و خدمات صورت گرفته در مسير زائرين اربعين حسيني در مرز چذابه قدرداني كرد.

دكتر علوي با موكب داراني كه از هموطنان عرب زبان كشورمان بودند با زبان عربي صحبت و از اقدامات آن ها تشكر كرد.

وزير اطلاعات در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با تجارب حرفه اي سربازان گمنام امام زمان (عج) هيچ عنصر ضد امنيتي جرات نزديك شدن به مرزهاي كشور را ندارد.

حجت الاسلام سيد محمود علوي روز پنجشنبه در جريان بازديد از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: سربازان گمنام و نيروهاي نظامي و انتظامي كشور با آموزه هاي ديني و قرآني كه آموخته اند تكريم زائران را به صورت خود جوش و با عشق به امام حسين (ع) به جا مي آورند.

وي اظهار داشت: شاخصه امنيتي كشور ايران نسبت به ساير كشورهاي منطقه و جهان بالاتر است و اين نشان از عشق ملت اسلامي و ولايت به امامت است.

وزير اطلاعات گفت: با تدابير انديشيده شده، تمهيدات لازم به لحاظ امنيتي در مرزهاي كشور برقرار است و هيج عنصر ضد امنيتي جرات نزديك شدن به مرزهاي ايران را ندارد.

حجت الاسلام علوي افزود: دشمنان و استكبار در اين برهه از زمان با سرمايه گذاري دست به دست هم داده اند تا جمهوري اسلامي را به چالش بكشند اما همدلي و هم افزايي نيروهاي نظامي، امنيتي، قضائي و مديريت كشور معادلات آنها را بر هم زد.

وزير اطلاعات روند جابجايي زائران از مرزهاي خروجي به سوي عراق را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: با تجربياتي كه مسئولان اجرايي و دست اندركاران ستاد اربعين در سال هاي گذشته كسب كردند امسال تردد زائران نسبت به سال هاي گذشته روان تر بود.

حجت الاسلام علوي اجر و ثواب عوامل ستاد اجرايي اربعين را كمتر از زائران ندانست و افزود: كنترل و اعزام 2 ميليون نفر زائر كشور و ساير كشورها تنها با عشق به امام حسين (ع) صورت مي گيرد.

وي با ابراز خرسندي از روند تردد زائران در سه مرز كشور گفت: سرعت عمل توام با دقت در هر سه مرز منتهي به كشور عراق در بزرگترين همايش جهان اسلام در حال انجام است.

حضور وزير اطلاعات در مرز مهران

همچنین آقای علوي با حضور در ميان زوار اربعين كه  از مرز مهران عازم عراق بودند به گفتگوي صميمانه پرداخت.

وزير اطلاعات كه پيش از اين از روند خروج زوار اربعين حسيني از پايانه هاي مرزي شلمچه و چذابه  بازديد كرده بود روند خروج زايران اربعين حسيني را مرزهاي شلمچه و چذابه را مطلوب ارزيابي كرد و از خادمان و نهادهاي خدمت رسان به زوار تقدير كرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا