خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور پورن استار آمریکایی در ایران و کاخ گلستان جنجالی شد!

روزیاتو نوشت: حضور یک پورن استار آمریکایی به نام ویتنی رایت در ایران سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرده است. ویتنی رایت طی روزهای گذشته تصاویری از سفر خود به ایران در اینستاگرامش منتشر کرده است. اما ویتنی رایت کیست و در ایران چه می کند؟

ماجرا از جایی شروع شد که ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌ های جنسی و غیراخلاقی استوری ای از خود در کاخ گلستان در تهران منتشر کرد. او در این عکس ظاهری کاملاً پوشیده، مطابق پوشش عرف در ایران دارد. ویتنی رایت چندی قبل هم با انتشار یک استوری از مخاطبان خود خواسته بود تا بهترین غذاها و دیدنی‌ های تهران را به او معرفی کنند.

ویتنی رایت کیست

در صفحه‌ ی اینستاگرام او عکس هایی از سفر او به لبنان و مصر نیز دیده می‌ شود. ویتنی رایت از قرار معلوم از مدافعان فلسطین هم هست و در قسمت معرفی اکانت اینستاگرام خود شعار «فلسطین را آزاد کنید» را نوشته‌ است.

ویتنی رایت کیست

حضور او در ایران اما با واکنش منفی کاربران شبکه‌ های اجتماعی مواجه شده است. بسیاری این سؤال را مطرح کرده اند که با توجه به رویکرد مسئولان کشور نسبت به موضوع پوشش شهروندان،‌ چطور و چرا یک بازیگر فیلم‌ های غیراخلاقی باید در ایران به راحتی حضور داشته باشد.

ستاره پسیانی، بازیگر مشهور نیز از جمله کسانی بود که به حضور این بازیگر فیلم های غیر اخلاقی در ایران واکنش نشان داد. او با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق اعتراض کرد.

ویتنی رایت کیست

هنوز هیچ واکنش رسمی ای از سوی مسئولان کشور درباره ی حضور ویتنی رایت در ایران صورت نگرفته است.

ویتنی رایت کیست؟

ویتنی رایت در سال ۱۹۹۱ در اوکلاهاما سیتی، مرکز ایالت اوکلاهاما، در خانواده‌ای با تبار بومی آمریکایی و ولزی به دنیا آمد. او تحصیل در رشته پرستاری و همچنین تکنسین داروسازی را آغاز کرد و هر دو را رها کرد و به مدت ۱۰ ماه به عنوان رقصنده در اوکلاهاما کار کرد.

در ویکی‌پدیای او نوشته شده است: او که به دنبال جهش دیگری در حرفه خود بود، در سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیگر وارد صنعت پورنوگرافی شد.

ویتنی رایت کیست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شاید توبه کرده؟ مبارزه با بی حجابی و بدحجابی مخصوص ایرانیهاست ، کسانی که بی حجاب و بد حجابند آیا حمایت خودشون از فلسطین قهرمان اعلام کردند؟خب،معلومه که نه !!!!نه حمایت کردن و نه اسرائیل را محکوم کردند،اگر شما بی حجاب ها هم از فلسطین قهرمان حمایت،از اسراییل غاصب برائت کنید دیگر کاری با شما ندارند،لااقل در مورد خارجی که خیلی از بد و بی حجابی بدتره که اینطوره!!!!اما فقط در مورد ایشون اینطوره و در مورد داخلی صدق نمیکنه، آقایان ما داریم کجا میریم، بهتر بگم آقایون ما را کجا دارین میبرید؟ راه بهشت که از این طرف خانم امریکایی نیست مطمئن هستید ما را به بهشت میبرید سر از جهنم در نیاریم

    12
    42
  2. فراموش نکنیم کشف حجاب وهر جرم مشابه در منظر عموم جرم است پس شلوغش نکنید
    ایشان هم به عنوان ناشناس بارعایت قانون کشور وارد شده وجرمی در اینجا مرتکب نشده

    38
    27
  3. تا تفکر سلفی امثال این کاربر «عبدالحق» هست، روی خوشی در این کشور نخواهیم دید؟ دختران پاک این سرزمین به جرم چارتا تار مو، جریمه و زندانی می شوند و کتک می خورند، ولی یک زن فاسد آمریکایی همه نگاه های مردم رو به خودش جلب کرده! من با مسؤولین ناشنوا و نافهم کاری ندارم که سال هاست کر و کورند، ولی امثال ماستمالیزیشن هایی مثل عبدالحق را کجای دلمان بگذاریم که اینجور می بافند؟! خب، احمق جان، برای هموطنت هم همینطور ماست مالی کن و خوش گمان باش. چرا به یک آمریکایی خوش گمانی ولی با خواهران پاک سرزمینت کینه داری؟! تازه اسم خودش را گذاشته عبدالحق؛ با این اندیشه، رفیق شیطانی و خودت هم خبر نداری بیچاره! از عاقبتتان می ترسم. از این همه فهم غلط از دین. پناه بر خدا….

    39
    11
  4. لطفا این جرئومه‌های فساد به ایران می‌آن، زودتر اطلاع رسانی بفرمایید تا ما ملت انقلابی بریم برخورد کنیم. نمی‌شه برخورد ندیده همین جور بیاند و برن!

    13
    14
    1. به کشور من خوش آمده چون وقتی وارد کشور من شده طبق قوانین جمهوری اسلامی پوشش خودشو رعایت کرده و مثل خیلی افراد دیگه دهن کجی به قانون نکرده و نگفته من قانون شمارو قبول ندارم. شغلش هم به خودش و کشور خودش مربوطه و اون دنیا خدا براش تصمیم گیری میکنه نه ما.
      ضمنا روی پیشونی هرکسی ننوشته من یک بازیگر فیلمهای مبتذل هستم که همه بدونن کی چکارست.

      18
      8
  5. سلام و خسته نباشید

    علی الظاهر این اتفاق پدیده پسندیده ای نیست

    اما یک نکته اینست که گویا برای برخورد قانونی با یک فرد، یابد خلاف شرعی از او در کشور احراز شود.
    شاید هم قانون و حکم شرعی ای برای برخورد باشد

    3
    3
  6. چه ربطی داره اخه
    طرف تو کشور خودش شغلش قانونی هست و این ما مربوط نیست
    مهم اینه وقتی میاد ایران به قوانین کشور میزبان کاملا احترام میگذاره

    بعدشم صد در صد کسی خبر نداشته که این خانوم پورن استاره
    بنده خداها که مثل شما روز و شب پورن نگاه نمیکنن که امار تک تک شون داشته باشن…

    52
    15
    1. بابا طرف اومده توبه کنه…طرفدار فلسطین هم که هست
      اگه دیدی دوباره پورن بازی کرد بعد بگین

      1
      6
  7. آخه چربطی داره؟! مگه قراره کل دروازه های مرزامونو ببندیم؟!! اگه تو ایران جاسوسی کرد،کار غیراخلاقی کرد،یا بی‌حجاب شد یچیزی.
    اما تا وقتی طبق اصول و مقررات ما جلو بره چه عیبی داره یا آمریکایی برامون تبلیغ کنه؟؟!
    ما جماعت ایرانی چرا یا صفریم یا صد؟!! چرا حد وسط نداریم؟!! بعدشم یارو شاید توبه کردیم،به چه حقی داریم قضاوتش میکنیم..

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا