خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر عجیب احمدی‌نژاد درباره‌ی کرونا

محمود احمدی‌نژاد معتقد است کرونا عمداً و با اهداف سیاسی در دنیا منتشر شده است و هر کشوری که از دستورالعمل‌های بهداشت جهانی برای مقابله با کرونا تبعیت کند دچار مشکل می‌شود!

انصاف نیوز  متن بخشی از اظهارات رئیس‌جمهور پیشین ایران در گفت‌وگو با ایندیپندنت را منتشر می‌کند که می‌توانید در ادامه بخوانید:

«معلوم است که کرونا یک ویروس آزمایشگاهی‌ است که ساخته شده و عمداً با اهداف سیاسی در دنیا منتشر شده است. من معتقدم کسانی که دنیا را در صد سال اخیر مدیریت کردند به این نتیجه رسیدند که سازوکارهایشان دیگر پاسخ نمی‌دهد و باید تغییرات اساسی به وجود بیاورند و یکی از اهداف انتشار کرونا پوشش دادن آن تغییرات است، یعنی زمینه را برای آن تغییرات فراهم کنند. دستورالعمل‌هایی که [برای مقابله با کرونا] در دنیا منتشر می‌کنند، بسیار گنگ، چندپهلو و متناقض است. و هر کشوری که بخواهد از آن دستورالعمل‌ها تبعیت کند دچار مشکلات می‌شود. به نظر من در ایران هم مشکل اصلی این است که مدیریت کرونا در تبعیت از سیاست‌هایی است که بهداشت جهانی منتشر می‌کند. و همین باعث شده که مهار کرونا در ایران با مشکلات جدی مواجه باشد. من فکر می‌کنم ما دانشمندان و متخصصانی داریم که به سرعت می‌توانند داروی آن را تهیه کنند و پروتکل‌های بهداشتی خیلی ساده‌ای را در اختیار مردم و سازمان‌ها قرار دهند که با رعایت آن‌ها از کرونا پیشگیری کنیم»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. پیشنهاد می شود ایشان بازداشت و با توجه به این که ایشان ویروس شناس نیست در خصوص منشا ویروس کرونا بازحویی شود. قتل عام ملت ایران در سال 99 توسط کرونا پدیده بسیار مهمی است و نباید از آن گذشت.

  2. با توجه به قتل عام ملت ایران بوسیله کرونا در سال ۹۹ پیشنهاد می شود ایشان باز داشت مورد بازپرسی قرار بگیرد واقعا ممکن است دستهایی در کار باشد و ایشان مطلع باشد

    1
    2
  3. با توجه به قتل عام ملت ایران در سال 99 توسط کرونا، ضروری است ایشان بازداشت و در مورد ادعایش مورد بازپرسی قرار بگیرد

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا