خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام مخاطب: «دزدی در روز روشن»؟

یکی از مخاطبان انصاف نیوز به نام «ابوذر» در ایمیلی نوشت:

«با سلام. دیروز به صورت تصادفی متوجه مطلبی شدم. هنگام تماس از طریق ایرانسل با یک شماره ایرانسل که در عراق هست، پس از مدتی بوق خوردن و عدم برقراری تماس، در پیام اعلام هزینه تماس متوجه شدم که بابت این مدت زمانی که بوق خورده، از اعتبار من کسر شده. گفتم شاید اشتباهی صورت گرفته. دوباره و سه باره امتحان کردم و دقیقا همان بود. این را با تماس با یک سیمکارت عراقی امتحان کردم و از ایرانسلم تماس گرفتم، مجددا همان طور بود. با اپراتور  آنلاین تماس گرفتم، و در کمال ناباوری گفتند که در زمان رومینگ، بوق هم حساب می شود! می خواستم بدانم آیا واقعا این واقعیت دارد؟ پس چرا به مشتری اعلام نمی کنند؟ آیا این دزدی آشکار و گرفتن پول بابت بادهوا، قانونی است؟ شرعیش بماند. تصویر مکالمه با اپراتور پیوست است. ممنون»

343455انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. درسته متاسفانه…
    از همراه اول اینترنت یک ماهه با قیمت 170000 ریال (تو رو خدا تعداد صفرا رو بشمرید) خرید میکنم به اسم 8 گیگ ، بعد متوجه میشم در واقع 4 گیگه و نصف دیگرش باید از خواب و زندگی بزنم تا بتونم ازش استفاده کنم.(دو نصف شب به بعد)… بدتر از این کلاهبرداری ، سرعت اعصاب خورد کن و بسیار ضعیفه که در طول استفاده از بسته خودشو نشون میده…! با دفتر مدیرعامل همراه اول تماس گرفتم و شاکی شدم ایشون در جواب گفتن “”بسته 4+4 گیگ ، نوعی شگرد تبلیغاتیه و چاره ای نیست ، اما ضعیف بودن سرعت بخاطر تنظیمات گوشی شما یا محل نامناسب منزل و محل کار شماست !!! “” (منظورش این بود که اصولا عیب و ایرادی بهشون نمی چسبه و کارشون حرف نداره) گفتم بله قانع شدم اما به رئیستون بگین که حرام خواری قبیح است! به هر حال بعد از کلی حرف زدن و بگومگو گفتش که تشریف ببرید ایرانسل !؟!

  2. غير از اين بود بايد تعجب ميکرديد! با روش ها و راه هاي بسيار عجيب ، اپراتورها در اين مملکت در حال خالي کردن جيب مردم هستند. نمي بينيد قيمت جديد خط تلفن ثابت را ؟ نمي بينيد افزايش نرخ و تعرفه مکالمه تلفن ثابت را؟ دليلشان هم خيلي قشنگ است، چون مردم اغلب تلفن همراه دارند، لذا استفاده از تلفن ثابت کم شده لذا براي جبران کاهش درآمد مخابرات از محل خطوط ثابت ، مجبور (دقت بفرمائيد مجبور) به تعديل/افزايش تعرفه ها شده اند!!

  3. الناس علی دین ملوکهم ، وقتی دولت به استناد قانون مالیات برارزش افزوده از مردم مالیات بر مصرف میگیرد ، گرفتن حق البوق از طرف ایرانسل عجیب است ؟!
    قانون مالیات بر ارزش افزوده ، ارزش افزوده را چنین تعریف میکند ” تفاوت قیمت تولید یا خرید کالا و خدمات با قیمت فروش آن کالا و خدمات از طرف مودی ارزش افزوده تلقی میشود ” ولی من شهروند ایران اسلامی باید بابت برق و گاز مصرفی خود مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنم !!

  4. بنده سرم درد میکند یا بخوانم یا بشوم یادش بخیر کیهان دوره… و کیهان تا 68 که کار به انجا میرسید که حتی تمام نوشته ها از جمله مردگان و ….بخوانم البته به نفعم شد که همین خواندن باعث شد یکی از اولین کلاه برداران سریال را از طریق همین خواندن با کمک پلیس قضایی دستگیر و ساعت دو نیمه شب پولم را وصول کنم بماند دو سال پیش شب عیدی جایی بودیم که نه کتاب بود و نه….زیاد خبره رایانه نیستم از طریق جوانی خوب یک ماه ازمایشی برایم ایترنت خرید خلاصه بگم فقط و فقط حدود حد اکثر 10 دقیقه انهم ساعت یک شب استفاده نمودم و خلاص؛؛؛؛؛؛؛اگر امروز بگویند با خرید اینترنت هم…..پدرت را زنده از گور بیرون میاوریم به خود خدا میگویم نه؛؛؛
    چون دزد با چراغ اید گزیده تر برد کالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شاعر چه پیشگویی عجیبی سروده و چه از خزانه جیب بعضی ها خبر داشته و …….که همه جوره کارشان بر وفق مراده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چون سه طرف قضیه خودشان هستند هم ….ند؟….بزند و هم قاضی؟؟؟؟؟
    بماند که بزش؛؛؛؛؛؛؛؛؛ما مردم یک لا قبا هستیم چو اگر شکایت بریم به دانشگاه دپو خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا