خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موضع الله کرم علیه سعید طوسی: اشد مجازات و محاكمه حاميانش

«حسین الله کرم» از لیدر جریانی که به نام حزب الله فعالیت می کند، در اینستاگرام خود متنی را به عنوان «بيانيه شوراى هماهنگى حزب اله درباره فساد اخلاقى سعيد طوسى و حاميان او» منتشر کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن آقای الله کرم در پی می آید با این توضیح که عبارت داخل این علامت []، برای توضیح اضافه شده است:

چندى است صداى آمريكا، BBC و … با پرداختن به [اتهام] فساد اخلاقى فردى به نام سعيد طوسى تلاش دارند از يكسو مكيت اسلام و قرآن را زير سوال برده و از طرف ديگر دفتر رهبرى را حامى متخلف معرفى كنند. گرچه طرح و گسترش فحشا در مكيت اسلام حرام است اما به خاطر مقابله با اتهامات گسترش يافته توجه همگان را به نكات زير جلب مى نمائيم.

١ – سعيد طوسى قارى قرآن و وابسته به شورايعالى قرآن است كه در آموزش نوجوانان فعال بوده، متهم است كه در سفر به مسابقات تركيه با يكى از نوجوانان ارتباط جنسى گرفته است. اين درحالى است كه مقررات شورايعالى قرآن اجازه سفر بدون خانواده را به نوجوانان نمى دهد.

٢ – پرونده شكايت خانواده نوجوان فوق به اتهام فاعليت طوسى در قوه قضائيه تشكيل مى شود كه متهم طى مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى، تجديد نظر و … تبرئه مى شود.

٣ – خانواده هاى شاكى نوجوانان ديگرى به پرونده مى پيوندند يا پرونده ديگرى مبنى بر سه اتهام فاعليت، تشكيل خانه فساد و دعوت به فحشا عليه طوسى تشكيل مى شود كه در مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى و … طوسى از دو اتهام اول تبرئه و در اتهام سوم به ٤ سال زندان محكوم مى شود. اين پرونده در مراحل تجديد نظر و … در حال دنبال شدن است.

٤ – بى ترديد رسيدگى به اين پرونده مانند ديگر پرونده ها در قوه قضائيه به نتيجه خواهد رسيد اما لازم است مدعى العموم علاوه بر درخواست اشد مجازات براى طوسى، در دفاع از مكيت اسلام و قرآن و دفتر رهبرى، پرونده ديگرى عليه حاميان وى تشكيل دهد زيرا كلاسهاى قرآن در محله ها و مساجد با كاهش حضور نوجوانان روبروست و خانواده هاى تحت تاثير مطالب فوق الذكر ممانعت دارند. ضمن اينكه دشمن مى كوشد با ارتباط دادن موضوع به دفتر رهبرى، علاوه بر وهن اسلام، محبوبيت رهبرى را كاهش دهد. آنها به خوبى مى دانند كه مشروعيت دفاع از سوريه و عراق و شهادت مدافعان حرم به حكم رهبرى است، ازينرو مدعى العموم را دعوت به انجام مطالب زير داريم.

الف – اگر فردى در دفتر رهبرى با سوء استفاده از دفتر به حمايت از طوسى برخواسته و يا در ايام محاكمه او را در مجالسى با حضور رهبرى يا در افتتاحيه مجلس كنونى و … شركت داده به اتهام وهن دفتر رهبرى محاكمه گردد.

ب – شورايعالى قرآن يا هر دستگاهى از جمله صدا و سيما، مجلس كنونى و … اگر با اطلاع از پرونده اتهام طوسى، اقدام به حمايت از وى و اجراى برنامه توسط طوسى داشته اند را به اتهام وهن مكتب اسلام و قرآن محاكمه نمايد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اول از دادگاه بپرس چرا با وجود ادله کافی حکم تبرعه داده. بعد هم اشد مجازات برای خودی ها حد اکثر صد هزار تومان جریمه است؟

    1
    1
  2. حضرت الله كرم از بيانيه شما متاسفم افرادخوسروبي سرو خودجوش كفن پوشان بابصيرت وغيروغيرورافرمان دهيدجيك ثانيه مسله راحل وفصل ميكنند

  3. خدا را شکر بهر جهت کار ایشان در صدور بیانیه بسیار حق محور بود باید به ایشان در این خصوص تبریک گفت. بهرجهت این بیانیه برای ایشان هزینه خواهد داشت.

  4. عجيبه! اين فرد اصلا” اسم با مسمائي نداره! مواضعش با اسمش تومني صنار توفير داره!

  5. انصاف جان، شما هم دیگر شورش را در آورده ید. هر چه ما پیغام می گذاریم چاپ نمی شود. آن وقت همیشه پیغام آقای سپهر در صدر دیدگاه ها می باشد. بگذارید دیدگاه آقای سپهر و خلاص. آنوقت ما تکلیف خود را می دانیم و وقت مان را جهت نوشتن دیدگاه هدر نمی دهیم . زیاده ارضی نیست

  6. بابک جان انتقاد شما بجا و قابل درک ، چون بعضی پیام های من هم به همان سرنوشت پیام های شما دچار میشود .
    ولی انصافا پیامهای سپهر عزیز را نمیشود ندیده گرفت .من شخصا همیشه با کمال میل آنها را دنبال میکنم . البته خود ایشان هم چند بار شاکی بودند که بعضی از پیامهایشان نشر نمیشود .
    در ضمن جناب جزایری هم نظرات خوبی دارند .
    خودش شما بابک جان همین طور

    1. سلام. تقریبا همه ی کامنت ها منتشر می شود، البته گاهی با تاخیر. انشالله از هفته ی آینده همه ی کامنت ها به روز بررسی و منتشر خواهند شد. اشکال به کمبود نیروی انسانی بر می گردد

      1
      1
  7. حسین اقای الله کرم ,خدا خیرت بده ذرهای از درده ای این پدری که شش سال دنبال این پرونده است را تسکین دادی .حالا بعضی از حامیان ان پست………….صحبت از تبرئه میکنند .اگر بچه خودشان هم بود اینطوری برای قوه قضاییه خط کاری نشان می دادند . البته این کارشان سالیان است که تکرار میشود . خدایا دشمنان قرانت را ذلیل و خوار کن . که کرده ..الحمدالله..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا