خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پيام آيت الله صانعی به مناسبت درگذشت آيت الله موسوی اردبيلی

آيت الله صانعي از مراجع تقلید، به مناسبت درگذشت آيت الله سيد عبدالکريم موسوي اردبيلي از دیگر مراجع عظام پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن این پیام در پی می آید:

بسمه تعالی

«اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء»

رحلت عالم فقیه بقیة السلف مجاهدان راه حق، حضرت آیت الله العظمی حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی(قدس سره الشریف) موجب تأثر و تأسف عمیق گردید.

آن عالم وارسته و ژرف نگر از یاران باوفا و مورد اطمینان سیدنا الاستاذ حضرت امام خمینی (سلام الله علیه) بود که لحظه ای چه در دوران مبارزه و چه بعد از پیروزی نهضت در پشتیبانی از اهداف و آرمان های مراد خویش که همانا طریق اسلام راستین بود به خود تردید راه نداد. آن فقیه ریشه یاب پس از عمری خدمت صادقانه در مناصب قضایی به همراه دوست و رفیق گرامیش حضرت آیت الله شهید دکتر بهشتی (نورالله مضجعه)، به قم مراجعت نمود و شاگردان زیادی از تحقیقات علمی ایشان در باب قضاء و غیره بهره مند گردیدند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت ولیعصر امام زمان(روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء) و حوزه های علمیه مخصوصاً حوزه علمیه قم و تمامی وابستگان سببی و نسبیش بالاخص جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدعلی موسوی اردبیلی تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل را از خداوند متعال مسألت دارم.

امید آنکه خداوند بزرگ و مهربان آن مرحوم را با اجداد طاهرینش سلام الله علیهم اجمعین محشور گرداند.
مشهد مقدس ـ یوسف صانعی
23 صفر المظفر1438-3/8/1395

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خدا رحمت شان کند. عالم عامل بودند.
    در این بین پیام تسلیت سید بزرگوار ونجیب سید محمد خاتمی خالیست. هرچند در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام شان پیام شان را دیدیم. ولی حیف جامعه محروم است از این اندیشه ناب. بی شک فقدان آیت الله ضیعه ای بزرگ برای جامعه اصلاح طلب است. ایشان ستونی گرانسنگ برای اصلاحات در قم و ایران بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا