خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست منوچهر آذری درباره ی «جمعه ایرانی» رادیو

منوچهر آذری از هنرمندان «جمعه ایرانی» می گوید همیشه آماده بازگشت به این برنامه است ولی جا دارد رییس رسانه ملی پیگیری کند چرا «جمعه ایرانی» تعطیل شد و هنرمندان آن امروز در چه وضعیتی هستند.

این برنامه پیشتر سالها با نام «صبج جمعه با شما» اجرا می شد.

منوچهر آذری در گفتگو با مهر درباره برنامه «جمعه ایرانی» و هنرمندان این برنامه رادیویی که حدود یک و نیم سال است پخش آن از رادیو ایران تعطیل شده است، گفت: ۷۰ نفر هنرمند در این برنامه حضور داشتند و هنرمندان پیشکسوتی مثل رضا عبدی و یا اصغر سمسارزاده در این گروه حضور داشتند. ما با اشتیاق و شادمانی برنامه را اجرا می کردیم و هیچ کسی هم شکایتی نداشت اما نمی دانم چرا دیگر نتوانستیم برنامه را به تولید برسانیم.

وی درباره نبودش در رادیو و خلأ این برنامه طنز عنوان کرد: باید این سوال را از مسئولان پرسید که چرا این برنامه که اینقدر مخاطب داشته، تعطیل شده است و چرا کار این هنرمندان که ۱۲ سال روی آنتن بودند و مردم را شاد می کردند، متوقف شد.

آذری تصریح کرد: ما نباید دیگر در این باره حرف بزنیم بلکه آقای علی عسکری رییس رسانه ملی باید در این مورد جواب بدهد. الان هم حاضریم دوباره بازگردیم چون ما قهر نکردیم و هر بار که از ما بخواهند دوباره بازمی گردیم و کارمان را در برنامه ادامه می دهیم.

این هنرمند رادیو تصریح کرد: رادیو خانه ماست و برخلاف بعضی که رادیو را خانه دوم می نامند این رسانه برای من خانه اول است. من ۴۰ سال عمرم را در رادیو گذراندم بنابراین هیچ گاه نمی توانیم، بگوییم که رادیو را دوست نداریم.

وی در پایان بیان کرد: ما باز هم در این رسانه کار می کنیم منتها با شرایطی که مورد نظر ماست و با همان برنامه هایی که در آنها کار می کردیم. ما از کسی طلبی نداریم و با همان صداقت و راستی که داشتیم دوباره کار می کنیم اما خواهش من این است که این سوال را از مسئولان رسانه ملی بپرسید که این هنرمندان الان کجا هستند، نه از ما.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا