خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ایرانیان مدافع حرم در سوریه، دختر اسب سوار اسد در تهران!

در حالی که ایرانیانی جان بر کف مدافع حرم در سوریه هستند، برادرزاده یا دختر بشار اسد برای مسابقات اسب سواری به تهران آمده است.

به گزارش انصاف نیوز، روز گذشته پس از انتشار خبر شرکت برادرزاده یا دختر بشار اسد در مسابقات سوارکاری در تهران که عکس های او نیز منتشر شده، رسانه هایی سعی کردند که آن را تکذیب کنند.

امروز با تایید حضور «زین الشام بشار» و خبر قهرمانی او در این سری مسابقات، به نظر جو سنگینی علیه آن در شبکه های اجتماعی شکل خواهد گرفت که برای جلوگیری از آن همچنان رسانه هایی در حال تکذیب هایی مبهم درباره ی هویت دختر سوارکار سوری هستند.

در پایان نخستین دوره ی رقابت های بین المللی پرش با اسب در رده سنی نونهالان در باشگاه بام تهران، «شام الاسد» با اسبی به نام «باب سودی» از سوریه نفر اول اعلام شده است.

حساسیت به حضور برادرزاده یا دختر بشار اسد در پیست سوار کاری در تهران بیشتر به دلیل این است که ایرانیانی در این سالها به خاطر حضور در سوریه برای دفاع از آن شهید می شوند.

یکی از کاربران گوگل پلاس امروز نوشته است: «دختر بشار اسد مياد مسابقات اسب سواري تو تهران بعد وضعيت خيلي از شهرها اونجا مشخص نيست. خوبه ديگه!  ايرانيا ميرن دفاع ميكنن از سوريه ( و كشته هم ميشن) تا دختر بشار با خيال راحت بيان تهران مسابقات اسب سواري!»

تایید و تکذیب ها

ساعتی پیش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری در اطلاعیه ای بدون اشاره به هویت شام الاسد که برادرزاده ی بشار یعنی فرزند «سرتیپ ماهر الاسد» است یا خیر، نوشت: «باتوجه به فضای گسترده رسانه های مجازی، خبری مبنی بر حضور فرزندان رئیس جمهور سوریه در این رقابت ها، منتشر شد که بنا بر رسالت اطلاع رسانی، به آگاهی می رسانیم که این خبر کذب است و فرزندان ایشان در این رقابت ها، حضور نداشتند».

ساعتی پیش از این اطلاعیه، «محمد کاظمیان»، دبیر فدراسیون سوارکاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا دختر بشار اسد، رییس جمهور سوریه در مسابقات بین المللی تهران حضور داشته است یا خیر؟ اظهار کرد: «بله. او در این مسابقات شرکت داشت و توانست به مقام قهرمانی در بخش نونهالان هم برسد. جدای از مسائل سیاسی باید بگویم که او یک سوارکار خوب است و می تواند برای نونهالان ایران یک الگو باشد».

از سوی دیگر، «مسعود خلیلی» رییس فدراسیون سوارکاری در این باره به تسنیم گفت: «این که می گویند ما از دختر رییس جمهور سوریه دعوت کرده ایم و این که می گویند او در این پیکارها حضور داشته، اشتباه است. ممکن است فرد مورد نظر یکی از اقوام رییس جمهور سوریه یا تنها شباهت نام خانوادگی باشد اما دختر او نیست».

سرتیپ ماهر اسد (زاده ۸ سپتامبر ۱۹۶۷ در دمشق) برادر بشار اسد، فرمانده گارد ریاست‌جمهوری و فرمانده لشکر چهارم زرهی سوریه است.

رقابت‌های سوارکاری تهران

اجتماع عزاداران فاطمی و تشییع شهید گمنام در میدان هفت‌تیر

دانشگر شهید مدافع حرم سمنان

تشییع پیکر مدافعان حرم در مشهد مقدس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. البته بحث در مورد فرستادن نیروهای افغانستانی و ایرانی به سوریه با عنوان «مدافع حرم» که زیاد و مفصّله، ولی حالا این دخترک نونهال چه کاری می تونه انجام بده؟ بره و با داعش و جبهه ی نصرت بجنگه؟

    2
    4
    1. مسأله بی دغدگی کسانی است برادر! کسی توقع نداره دختر دستش تفنگ بگیره جلو داعشیا

      4
      1
      1. دقیقا مساله بی دغدغه گی خود سران سوریه است. من سر یه مشکل شغلی که 6 ماه طول کشید نصف موهام سفید شد زخم معده گرفتم با 30 سال سن. اون وقت این اقای بشار اسد و بانو انگار نه انگار کشورشون دچار جنگه نصف مردمش اوارن نصفشون جنگ زده اینام سرحال و شاداب در حال روحیه دهی به مردمشون هستن تازه تفریح و رشد ورشی بچه هاشون هم سرجاشه. خب معلوم این افراد نه نگران بودجه هستند نه نگران ایندشون تا وقتی که ایرانو دارن غمی ندارن.

        7
        1
  2. شما عینا اومدين پیام توهین آمیز به شهدای مدافع حرم رو منتشر کردین. شاید قصد جسارت نداشتید اما عینا واژه یکی از کاربران گوگل پلاس را منتشر کردین. شهید مدافع حرم یا شهید دختر… یا استفاده از واژه کشته شدن که با شان شهدای عزیز و فداکار مدافع حرم در تضاد است
    کسی به خاطر شخص بشار اسد به سوریه نرفته. شهدای حرم شهدای حریم انقلاب هستند.

    5
    7
  3. ببخشید مگر آن شهدای عزیز و مجاهدان فعلی برای دفاع از آقای اسد و حکومت دیکتاتور او رفتند سوریه؟! کسی که برای دفاع از اسد رفته، اجرش را هم در دنیا و آخرت از اسد می گیرد.
    متاسفانه برخی نمی توانند میان دفاع از محور مقاومت و حریم اهل بیت از یک سو و دفاع از حکومت اسد فرق بگذارند. فکر می کنند هر کس برود با داعش بجنگد پس لابد مدافع اسد و تفکرات او است! مگر کمک حضرت علی (ع) به خلفای سه گانه به معنای تایید سیاست ها و روش حکومت داری آنها بود؟ مگر فرستادن حسنین (ع) برای دفاع از جان عثمان به معنای تایید فساد و تبهکاری های عثمان بود؟
    برخی دوستان جدا ضعف شدید در تحلیل امور سیاسی و اجتماعی دارند متاسفانه.

    3
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا