خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش ایران به اظهارات نسنجیده رئیس جمهور جیبوتی

بهرام‌ قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات نسنجیده و ادعاهای گنگ و مبهم رئیس جمهور جیبوتی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، بهرام‌ قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات نسنجیده و ادعاهای گنگ و مبهم رئیس جمهور جیبوتی در خصوص مداخله ایران در امور کشورهای منطقه اظهار داشت: ضروری است مقامات این کشور قبل از بیان هر گونه سخنی که از اصل و اساس و واقعیت های جاری به دور است با تکیه بر تفکر و مراجعه به منابع بی طرف و دوری گزیدن از القائات آشفته خواهان در منطقه با بهره گیری از استقلال رای و نظر کارشناسان خود، در چارچوب فهم و درک حتی حداقلی خود اظهار نظر نمایند.

قاسمی به ” اسماعیل عمر غیله ” توصیه کرد بهتر است بجای تکرار سخنان ناروا و واهی و صادره از سوی دیگران، با واقع بینی و نگرشی دقیق و عمیق به ثبات و مصالح کلان مردم منطقه، به بازنگری کلمات و گفتار یک سویه خود بپردازند، چرا که اینگونه مواضع هیچ خدمتی به صلح و امنیت منطقه ای و به ویژه حل بحران های سوریه و یمن و بحرین نخواهدکرد، لازم است ایشان ضمن خودداری و پرهیز از اجرای منویات غلط دیگران، واقع گرایی بیشتری پیشه کند.

قاسمی افزود: بار دیگر لازم است به ایشان نیز توصیه نمایم به مطالعه هرچه دقیق تر تاریخ و تمدن جهان به خصوص منطقه بپردازند. تاریخ منطقه مملو از عبرت های پرشماری است که می تواند به عنوان چراغ راه آینده به کار آید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بیچاره معجزه هزاره سوم میلیونها دلار از بیت المال را خرج ساختن پارلمان و دیگر چیزها در جیبوتی کرد ، عربستان آمد و بیشتر پرداخت و بقیه داستان …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا