خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«روحانی هم پیاده وارد حرم شد» [+تصاویر]

یک مقام آگاه با تکذیب عکس منتشر شده درباره ی ورود رییس جمهور با خودرو به حرم حضرت معصومه، گفت که خودروی رییس جمهور یک پژو بوده و ضمن این که آقای روحانی نیز مانند مراجع پیاده وارد حرم شده است نه با ماشین.

وی در پاسخ به انصاف نیوز درباره ی این خبرسازی غیرواقعی که تحلیل ها و یادداشت های دلسوزانه ی برخی را نیز به دنبال داشته، گفت: پشت آن درب چوبی، درب دومی هست که به کوچه راه دارد. ماشین در عکس صرفا برای خروج اضطراری توسط دوستان مسوول مربوطه در نظر گرفته شده که طبق پروتکل خودشان از کوچه آمده و چند متر دنده عقب گرفته است. لذا رییس جمهور اصلا با آن خودرو وارد حرم نشده است.

تصاویر، همراهی استاندار قم و معاون حقوقی رییس جمهور در هنگام حسن روحانی به حرم حضرت معصومه س را نشان می دهد.

5637

5638

5639

5640

 

در زیر، عکسی که روز گذشته منتشر شده بود دیده می شود؛ آرم خودرو «بی ام و» است در حالی که آقای روحانی روز گذشته با پژو به حرم مراجعه کرده و در تصاویر بالا مشخص است.

5635

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آخه چرا اینقدر بیربط یه چیزهایی رو بزرگ میکنید؟؟؟
    ماشین شخصیتها زیر نظر یه تیم مشخصی اداره میشه به نام حفاظت از شخصیتها به خود فرد هم هیچ ربطی نداره

    1. کی همچین حرفی زده؟! خیلی هم ربط داره این جا کاری به BMW سواری آقای رئیس جمهور کار نداره به این کار داره که چرا ماشین رو آوردند توی حرم؟ درسته که موقع اومدن با ماشین داخل نیومده اما برای بردنش ماشین آمده داخل……در مورد نوع ماشین هم چطور رئیس جمهور سابق با خودروی ساخت ایران این طرف و آن طرف می رفت؟ یا الان چطور جلیلی با پراید رفت و آمد می کنه و بیشتر بزرگان با سمند رفت و آمد دارند و این آقا باید با خودروی ضدگلوله ی خارجی رفت و آمد کنه؟!

      1. رفتن خودرو به داخل حرم چه اشکالی دارد !
        کدام بزرگان غیر از احمدی نژاد و جلیلی با ماشین ساخت داخل رفت و آمد میکنند ، بقیه که به بزرگی این دو بزرگوار نیستند و لابد 110 میلیارد دلار درامد نفت گمشده در دوران احمدی نژاد هم از سوراخ های ماشین ساخت داخل ایشان بیرون افتاده و گم شده است و نه تنها کسی دنبال آن نیست ، بلکه حرفی هم از آن زده نمیشود و شده است از خط قرمزهایی که نباید از آن حرفی زد !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا