خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خواستگاری از بازیگر دلخواه، فقط ۳۰۰ هزار تومان

جلال سمیعی در ستون طنز آخ سینما در سایت آی سینما نوشت:

یکم: فروش بلیت سیصدهزار تومانی برای افتتاح یک فیلم هندی آریایی، مرزهای عجیبی را در قیمت و استقبال بینندگان سینما جابه‌جا کرد؛ در حالی که دست‌اندرجیبان #این فیلم دلایل گرانی بلیت افتتاحیه را خدمات ویژه‌ موسیقی هندی، ماساژ تایلندی، امکان دست زدن به بازیگران فیلم و امکان خواستگاری چهره‌ به چهره از بازیگران اعلام کردند، یکی از بزرگان اهل تمیز با اشاره به #این وضعیت رونق افراطی سینما در کشور، از مردم و مسئولان خواست خودشان را کنترل کنند. یکی از هنردوستان با فروش وسایل نیمه‌شخصی خود، ضمن خریدن بلیت، گرم‌ش شد.

دوم: خطر نشت ناگهانی فیلم توقیف‌شده #کاهانی در اینترنت جدی‌تر شده است؛ تهدید عوامل مختلف فیلم و هم‌زمان تاکید مسئولان بر بسته شدن پرونده اکران، هر آینه خطر انتشار صحنه‌های بی‌ناموسی #این فیلم با اسم طولانی و مشکوک‌ش را افزایش می‌دهد؛ یکی از آگاهان اصرار دارد که لابد از جایی پولی رسیده است که مردم را با انتشار رایگان آن‌لاین فیلم گمراه کنند؛ وی همچنین از شدت نگرانی برای مردم، از بین رفت.

سوم: انتقادهای صریح منیژه حکمت از دولت روحانی، شورای پروانه نمایش، مدیران  فرهنگی و شرایطی که باعث مهاجرت گلشیفته فراهانی و سوسن تسلیمی شد، در #اینستون قابل بازنشر نیست؛ از مسئولان درخواست کنیم بزرگوار را یک جوری مثل بقیه بفرستند خارج؛ هم جایزه می‌گیرند، هم تکذیب می‌شوند؛ همه هم راضی.

چهارم: در نبود آمار رسمی برای میزان مخاطب شبکه‌های تلویزیونی، یکی از مجریان تلویزیون آمار عجیبی درباره مخاطبان شبکه نسیم و سایر شبکه‌ها داده که حتی اگر نزدیک به حقیقت باشد، وضعیت بحرانی تلویزیون را به رخ می‌کشد؛ وی از دهان‌ش پرید که ۸۶درصد بییندگان تمام تلویزیون‌های ایران، مشتری شبکه فاخر نسیم هستند. #این آمار قطعا نادرست است و به نظر می‌رسد اعتبار و محبوبیت رسانه ملی، مخاطبان را در حد سیصد تا چهارصد درصد نگه می‌دارد. مملکت صاحب دارد برادر من؛ خودت را شنبه معرفی کن.

پنجم: محسن #چاوشی همچنان با #مهرجویی و فیلم سنتوری قهر است و می‌گوید در بخش دوم #این فیلم همکاری نخواهد داشت؛ قرار شد دی‌وی‌دی فیلم را جای بلیت آن روزها برای‌ش بفرستند تا رفع کدورت بشود.

ششم: دست نزن برادر من؛ مجوزش را هم داده باشند، باز هم بگذار خودشان بازش کنند شما ببین؛ دست نزن. شاید مجوز جدید بخواهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا