خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزنامه‌ی «جوان»: «سازندگی» ستاد «جو بایدن» شده!

روزنامه اصولگرای جوان در یادداشتی از مواضع روزنامه سازندگی (ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران) درباره انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا و جو بایدن، رقیب دونالد ترامپ به شدت انتقاد کرد و در کنایه‌ای به این رسانه آن را ستاد انتخاباتی بایدن توصیف کرد!

به گزارش سایت برترین ها روزنامه جوان نوشت:

* انتخابات ریاست جمهوری امریکا چهار ماه دیگر برگزار می‌شود و هم اکنون بحث‌های انتخاباتی با وجود محدودیت‌های کرونایی در این کشور داغ است. این پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری امریکاست که ۱۲ نوامبر مصادف با ۱۳ آبان برگزار می‌شود. دو رقیب اصلی این انتخابات یکی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور کنونی امریکا از حزب جمهوریخواه و دیگری جو بایدن، معاون باراک اوباما از حزب دموکرات است. داغی مباحث و رقابت‌های انتخاباتی در امریکا طبیعی ا‌ست، اما این‌سو در ایران رسانه‌هایی هستند که همچون انتخابات چهار سال پیش ریاست جمهوری در امریکا، حامی نامزد دموکرات‌ها هستند!

* اصلاح‌طلبان عزم جزمی برای ساخت دوقطبی‌های کذایی دارند، در ایران که باید پرهیز از دوقطبی‌سازی داشته باشند و همه نامزد‌های انتخاباتی را حامیان سربلندی ایران، اما با روش‌های متفاوت بدانند، از قضا دست به دوقطبی‌سازی دیو و دلبر می‌زنند و کاندیدای خود را به اوج می‌برند و رقیب را به پایین می‌کشند و در انتخابات امریکا که باید همه احزاب و کاندیدا‌ها را یکپارچه علیه ایران و مجری سیاست‌های ضدایرانی ایالات متحده بدانند، دست به تفکیک خوب و بد کاندیدا‌ها و احزاب می‌زنند و فراتر از آن، همانند یک رسانه امریکایی که حامی دموکرات‌ها در انتخابات است، نقش ایفا می‌کنند.

* روزنامه سازندگی متعلق به حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی به دبیرکلی «غلامحسین کرباسچی» در شماره پنجم مرداد در گزارشی با عنوان «بازگشت به برجام، عبور از براندازی»، نوشت: «در سند ۸۰صفحه‌ای مانیفست انتخاباتی دموکرات‌ها که توسط هیئتی ۱۵نفره از یاران بایدن و سندرز تهیه شده است، لیبرال‌های امریکایی تعهد کرده‌اند به برجام بازگردند و از براندازی جمهوری اسلامی ایران دست بردارند.»

* مجله اصلاح‌طلب امید جوان نیز در شماره پنجم مرداد تصویر جو بایدن را در جلد مجله منتشر کرد و نوشت: «رؤیای ایرانی آبان ۹۹، شکست ترامپ، تبریک تلفنی روحانی به بایدن، کاهش قیمت دلار، احیای برجام». این مجله که جلد خود را به عکسی انتخاباتی و مثبت و تمام صفحه از جو بایدن با تیتر بزرگ رؤیای ایرانی آبان ۹۹ اختصاص داده، نوشت: «این نشریه اصلاح‌طلب در ادامه نوشت: «چشم امید به پیروزی بایدن نیست، به شکست ترامپ است. صحبت از دیو و دلبر نیست، اما خروج ترامپ از کاخ سفید و احیای برجام می‌تواند بر اقتصاد ایران و بازگشت امید تاثیر گذارد، ولو ترامپ زمین سیاست را مین‌گذاری کرده باشد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا