خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بازی رم و اسپورتینگ 28 تیر 1401

دو تیم آ اس رم و اسپورتینگ امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده بازی رم و اسپورتینگ 28 تیر 1401 با ما باشید.

آ‌اس رم امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف اسپورتینگ لیسبون می‌رود. شاگردان ژوزه مورینیو در دیدارهای دوستانه قبلی خود عملکرد خوبی داشته‌اند. برای تماشای پخش زنده رم اسپورتینگ 28 تیر 1401 با ما باشید.

پخش زنده بازی رم و اسپورتینگ 28 تیر 1401

رم که در دو دیدار قبلی خود توانسته پورتمیننزه و ساندرلند را با نتیجه 2 بر 0 از پیش رو بردارد، امروز به مصاف اسپورتینگ لیسبون یکی از تیم‌های خوب این روزهای لیگ پرتغال می‌رود.

شاگردان ژوزه مورینیو در رم این روزها به نظر بسیار با انگیزه می‌رسند و گرچه فصل قبل در سری آ عملکرد خیلی ایده‌آلی نداشتند، اما در نهایت توانستند جام تازه تاسیس لیگ کنفرانس اروپا را فتح کنند تا جام جدیدی به فهرست افتخارات سرمربی پرافتخار پرتغالی اضافه شود.

مورینیو حالا برای فصل دوم خود در رم ضمن جذب نمانیا ماتیچ، ستاره محبوب خود که در چلسی و من یو با او کار کرده بود، سعی دارد تامی آبراهام را همچنان حفظ کند و حتی دیروز خبر پیوستن پائولو دیبالا به رم رسید که به نظر سبب می‌شود رم تیم ترسناک‌تری شود. خصوصا در صورتی که رم بتواند ضمن حفظ آبراهام، زانیولو را نیز حفظ کند و به تقویت خط دفاعی هم بپردازد.

برای تماشای پخش زنده رم اسپورتینگ 28 تیر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:30 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال رم و اسپورتینگ 28 تیر 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال رم اسپورتینگ 28 تیر 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا