خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان تجمع مقابل منزل محمود صادقی

تجمع مقابل منزل محمود صادقی دقایقی پیش پایان یافت.

به گزارش ایسنا، جمعی از فعالان دانشجویی سیاسی و مردم که در پی اعلام خبر تلاش دادستانی برای بازداشت محمود صادقی مقابل منزل وی تجمع کرده بودند با درخواست برادر این نماینده مجلس متفرق شدند.

علی صادقی برادر محمود صادقی که به همراه محمد جواد فتحی و سید فرید موسوی در جمع تجمع کنندگان مقابل منزل محمود صادقی حضور یافته بود در سخنانی اظهار داشت: در شرایط کنونی مملکت ، جمهوری اسلامی بیش از همه نیاز به آرامش و وحدت بین صفوف مختلف مردم دارد.

وی افزود: هدف آقای صادقی جز اصلاح شرایط نیست و به عنوان یک نماینده وظایفی داشتند که انجام دادند، اما قصد ایشان خدای ناکرده تشویش اذهان عمومی و اتهام زنی به شخص خاصی نبوده است. زیرا مقام عالی ریاست قوه قضاییه، دادستان و همه عزیزان برای ما محترم هستند.

صادقی ادامه داد: ما برای استقرار نظام جمهوری اسلامی خون داده ایم، شهید داده ایم، آقای صادقی خودشان جانباز و فرزند شهید و مطیع ولایت هستند. عزیزان بسیج و سپاه نور چشم ما هستند و ما نمی خواهیم این موضوع بهانه ای دست اجانب، معاندین و دشمنان بدهد. ما در نظام جمهوری اسلامی با هم متحد هستیم و از عموم مردم میخواهیم اتحاد خود را حفظ کنند.باید اصلاح طلب و اصولگرا دست به دست هم بدهیم تا مملکت را آباد کنیم.

وی یادآور شد: اگر بنا بر این باشد که بر طبل تفرقه و نفاق بکوبیم به جایی نمیرسیم. ما الان باید دولت تدبیر و امید و آقای ظریف را در این شرایط حمایت کنیم. وظیفه داریم مقام معظم رهبری را حمایت کنیم، اختلافات را کنار بگذاریم و صفوف را متحد کنیم.

برادر محمود صادقی ضمن قدردانی از پیگیری های محمدرضا عارف، علی لاریجانی، علی مطهری و برخی نمایندگان از جمله سید فرید موسوی و محمد جواد فتحی، اضافه کرد: آقای صادقی دعوت به آرامش کردند. اگر هم شکایت و سوءتفاهمی باشد، باید مجاری قانونی خود را طی کند و از طریق هیات رییسه مجلس پیگیری شود.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت جلوگیری از تنش، اظهار کرد: ما نمی خواهیم بهانه دست بیگانگان بدهیم، مملکت نظم و قانون دارد. ایشان که به جرم تشویش اذهان عمومی تفهیم اتهام شدند، به عنوان نماینده مجلس از پشت تریبون جلسه علنی مجلس صحبت کردند و به هیچ عنوان قصدتضعیف ارکان نظام و قوای محترم را نداشتند.

به گزارش ایسنا، در جریان تجمع مقابل منزل محمود صادقی، یک خودروی گشت انتظامی با فاصله از منزل این نماینده مجلس، توقف کرده بود و تعدادی  نیروهای لباس شخصی در اطراف منزل وی  به چشم میخوردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. انصاف عزيز ! اين چه وضع خبر رسانيست ؟ آقاى صادقى مگر قبلاً تفهيم اتهام شده اند ؟ چه اتهامى ؟ و در كدام مرجع ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا