خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شرمساری» صدای چاوشی را هم در‌آورد

محسن چاوشی نسبت به استفاده ابزاری از آهنگ «شرمساری» علیه دولت انتقاد کرد و گفت: کاش همچنان که برای ساخت و پخش یک اثر هنری نیاز به دریافت مجوز است، این مصادیق در نحوه بهربرداری از هر اثر هنری نیز لحاظ می‌شد.

به گزارش ایرنا، به نظر می‌رسد رعایت نکردن قانون کپی رایت در میان توده مردم حالا وسعت بیشتری پیدا کرده و افراد و نهادهای دولتی و غیر دولتی نیز این رفتار ناصحیح را پی گرفته‌اند.

شاید جدیدترین نمونه رعایت نشدن قانون کپی رایت را در کلیپی بتوان پیدا کرد که با آهنگ «شرمساری» و با صدای محسن چاوشی منتشر شده است.

به نظر می‌رسد حادثه اخیر برخورد دو قطار در حوالی سمنان و جان باختن برخی را بر آن داشته تا بدون اجازه از خواننده «شرمساری»، از این آهنگ برای ساختن کلیپی علیه دولت استفاده کنند.

محسن چاوشی خواننده آهنگ «شرمساری» نیز در صفحه شخصی خود به این رفتارها واکنش نشان داده و نوشته است: «در رابطه با کلیپ پخش شده و مسائل مشابه که ممکن است در آینده نیز تکرار شود،(همواره مورد غفلت قرار گرفته است)، مسئله‌ای وجود دارد با عنوان قانون کپی رایت که متاسفانه در کشور ما رعایت آن، چه از طرف شهروندان چه از طرف ارگان‌های دولتی و غیردولتی چندان محلی از اعراب ندارد. کاش همچنان که برای ساخت و پخش یک اثر هنری نیاز به دریافت مجوز و انجام مراحل قانونی است، این مصادیق در نحوه بهربرداری از هر اثر هنری نیز لحاظ می‌شد.»

به گزارش ایرنا، پس از حادثه اخیر برخورد دو قطار مسافربری در حوالی سمنان کلیپی علیه رئیس جمهور با استفاده از آهنگ «شرمساری» با صدای محسن چاوشی در فضای مجازی پخش شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا