خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات دانشجویان بورسیه شاکی از محمود صادقی

«مجمع دانشجویان و دانش آموختگان بورسیه» که جزو بورسیه های دکترای دولت احمدی نژاد هستند، درباره ی اظهارات اخیر دکتر محمود صادقی، نماینده ی مردم تهران در مجلس و نیز مراجعه ی شب گذشته ی ماموران برای بازداشت وی، بیانیه ای صادر کردند.

متن کامل این بیانیه که نسخه ای از آن به انصاف نیوز ارسال شده، در پی می آید:

پیرو اتفاقات و حواشی اخیر که در اثر اظهارات و جنجال های آقای محمود صادقی در پوشش عنوان شریف نمایندگی مجلس شورای اسلامی به وقوع پیوسته است لازم دیدیم مطالبی را خطاب به افکار عمومی٬ نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسيولان محترم قضایی اعلام نماییم.

حدود ۶ ماه از ثبت شکایت دانشجویان بورسیه از محمود صادقی گذشته است و آن زمانی که شکایت مذکور طرح شد هنوز اعتبار نامه این شخص تصویب نشده بود که مشمول مصونیت قضایی باشد. و تاکنون 3 بار احظاریه برا ی آقای محمود صادقی ارسال شده است که وی متاسفانه از حضور در دادسرا امتناع می ورزد و حاضر نیست در دادسرا حضور یابد.

برخی نمایندگان مجلس باید بدانند قانون فصل الخطاب است هوچی گری را باید پایان دهند. متاسفیم برای وکیل الدوله هایی که چشم خود را بر واقیعت ها می بندند و کورکورانه از نماینده ای که با نشر اکاذیب، تهمت و افترا دشنام و… آبرو و حیثیت دانشجویان بورسیه را خدشه دار می نماید دفاع می نمایند.

آقایانی که دم از دفاع از حیثیت مجلس فریاد می زنند چرا روزی که این فرد آقای محمود صادقی به دانشجویان بورسیه تهمت و افترا زدند از حیثیت دانشجویان در مقام نمایندگی مجلس دفاع نکردید؟

این چه منطقی است که هر فردی با تکیه بر صندلی سبز مجلس می تواند با خیال راحت به افراد تهمت و دشنام دهد و مصونیت قضایی داشته باشد و کسی نباید با وی برخورد نماید.

مردم افرادی که به دنبال اشتهار کاذب هستند را خوب می شناسند. از عده ای از اعضای هیات رییسه مجلس که از بی قانونی و هرج و مرج در جامعه حمایت می کنند باید پرسید آیا تهمت و افترا و جار زدن ادعاهای بی سند و ایجاد خوراک رسانه ای برای اغراض سیاسی نیز جزو وظایف نمایندگی مجلس محسوب می شود؟

نمایندگان و اعضای هیات رییسه محترم مجلس شورای اسلامی آیا نباید خود راسا فکری به حال این شخص هتاک و دروغگو کنند تا بیش از این٬ مصونیت های مصرح قانون اساسی توسط ایشان مورد سو استفاده قرار نگرفته و آن را به سخره نگیرد؟

فلسفه مصونیت های قانون اساسی که به نمایندگان اعطا شده است تنها برای دفاع از حقوق ملت است نه این که با سواستفاده از این اصول برای تضییع حقوق و بردن آبروی نزدیک به ۴۰۰۰ دانشجوی بورسیه و خانواده های آنان که جزو همین ملت هستند استفاده شود.

ما از مسوولین محترم قوه قضاییه و هیات نظارت بر نمایندگان درخواست می کنیم به شکایت دانشجویان بورسیه خارج از فضا سازیهای عده ای وکیل الدوله رسیدگی نمایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چرا این دانشجویان مظلوم نام و نشان خود را اعلام نمیکنند ؟!
    اگر تحت عنوان رعایت ابروی مومن ، از اعلام اسامی خاطیانی که دستشان به دم گاوی بند است خوداری نمیشد ، حداقل طلبکار نمیشدند . این دوستان عزیز با انتشار مدارک صلاحیت خود برای استفاده از بورس تحصیلی از مظلومیت خود دفاع کنند و مشت محکمی هم به هر جای کسی که به انها ظلم کرده است بکوبند ، انتخاب محل فرود مشت هم با خودشان !

  2. تهمت و افترا بد است مگر که به مدرک همسر میرحسین باشد که در آن صورت چون برای رضای خداست، حسنه محسوب می شود.

  3. (تضییع حقوق و بردن آبروی نزدیک به ۴۰۰۰ دانشجوی بورسیه و خانواده های آنان که جزو همین ملت هستند استفاده شود.)شما اگر ازاین ملت بودی جای 4000 نفراز فرزندان شایسته وباسواد این ملت را نمیگرفتید. تا زمانی که پرونده تک تک شما توسط هیاتی ذیصلاح بررسی نشه و صلاحیت علمیتان تائید نشه شما ادعایتان ملاک نیست

  4. این بورسیه های گرامی خوب بود در مورد نحوه بورسیه شدنشان توضیح میدادند.لطفا اعلام نمایید از کدام طبقه هستید؟خودی _ ارزشی _ آقازاده _ انصار _ هاله نوری _ به ظاهر انقلابی _ از گروههایی که از دیوار سفارتخانه ها بالا می روند _ و یا غیر از اینها؟!

    1. بقول خانم ابتکار پسرش با توان بازوی خودش بورس شده یا دختر جناب حسین فریدون….خوب این ها هم نهایتش به همین روش دو اقازاده بورس گرفته اند دیگ

  5. در این مورد که نیاز به جلب فرد نیست. دادگاه می تواند به صورت غیابی حکم صادر کند. البته ظاهرا تعداد شاکی خصوصی هر روز بالاتر می رود.

  6. همه ملت ایران می دانند که شما کی و کجا هستید. ملت ایران نمی خوان بودجه این مملکت صرف هزینه ی اینچنینی شود …

  7. عجب دانشجويان مؤدب و متخلق به اخلاقى ! اينها كه همه نمايندگان را با يك چوب راندند ! نگاهى دوباره به كلمات و تعابير مورد استفاده در بيانيه ، ميزان فرهيختگى و دانش آموختگى اساتيد آينده مملكت را بر ملا ميسازد :
    ( هوچيگرى ، وكيل الدوله ها ، دفاع كوركورانه از نماينده كذاب و تهمت زن ، نماينده هائى كه بدنبال اشتهار كاذبند ، جار زدن ادعاهاى بى سند ، خوراك رسانه اى درست كردن براى اغراض سياسى، نماينده دروغگو و هتاك )
    ——
    دانشجويان عزيز بورسيه اى ! آنان كه با دراز دستى حقوق جمع يا جامعه اى را تضييع كرده اند معمولاً زبانشان كوتاه است !

  8. یکی از این دانشجوهای بورسیه همان دانشجویی است که در کاشان خودکشی کرد.
    بنده از انصاف نیوز میخوام به عنوان یک رسانه ای که مدعی انصاف و شفاف سازی است پیگیری کند و برای مردم بگوید این دانشجو که از او به عنوان نخبه یاد کرده اند تا کنون چند مقاله علمی ارائه کرده است.
    شما همین موضوع را پیگیری کنید بقیه قضایا روشن می شود

  9. با نظر بالا کاملاً موافقم. از ادبیات نگارنده بیانیه مشخصه که حق رو می گن یا دارن از آب گل آلود ماهی می گیرند.متاسفانه آن مرد رفت اما ادبیات مختص به او همچنان حکمرانی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا