خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای «بگم بگم» به نمایشگاه مطبوعات نمی آید؟

محمود احمدی نژاد که عملکرد بسیار ضعیف او در ریاست دولت های نهم و دهم مورد انتقاد شدید حتی بخش های بسیاری از حامیان اولیه اش قرار دارد، احتمالا به نمایشگاه مطبوعات نمی آید.
به گزارش انصاف نیوز، احمدی نژاد که معمولا در پاسخ به پرسش های خبرنگاران از آنها سوال می پرسد، احتمالا حالا توان پاسخگویی درباره ی عملکرد 8 ساله ی 84 – 92 را نداشته باشد؛ همچنان که او در این مدت یک سال و چندی، تاکنون با هیچ رسانه ای حتی رسانه های همسو با خود مصاحبه ای نکرده است.
شخصیت ها و نیز مسوولینی که در نمایشگاه مطبوعات حاضر می شوند طبیعی است که تصمیم به پاسخ به پرسش های رسانه ها را دارند؛ چون نمایشگاه مطبوعات جایی نیست که آقای احمدی نژاد به خبرنگاران بخندد و بگوید که «بعدا میگم» و رد شود!
مبدع «بگم بگم» الان باید بگوید؛ مثلا بگوید که چرا کسانی ناپاک را به کار گرفته بود که از همان ابتدا به او هشدار داده شده بود اما گوش شنوایی نبود تا اینکه پس از پایان دولت، میان منزل و نهادهای نظارتی در رفت و آمدند؟
بنا بر این پیش بینی می شود که در صورتی که آقای احمدی نژاد به شرایط پیش آورده در حوزه های مختلف آگاه شده باشد، به نمایشگاه مطبوعات نخواهد آمد. اما اگر بیاید می بایست خود را برای پاسخ هایی به چند پرسش از هزاران پرسش آن سالها آمده کند؛ پرسش هایی که نخواهد توانست پاسخ بگوید و به اجبار با شوخی و لبخند می گذراند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا