خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سایت کره‌ای: آزمون بهترین بازیکن حال آسیاست

سایت کره‌ای با تمجید از سردار آزمون او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال آسیا معرفی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پوهانگ دیلی، روند پیشرفت سردار آزمون در تیم روستوف به خوبی طی می‌شود و این بازیکن ایرانی توانسته با نمایش خوب در لیگ قهرمانان اروپا و تیم ملی ایران خودش را به عنوان ستاره خط حمله ایران قبل از جام جهانی روسیه تثبیت کند.

دو گل او برابر بایرن مونیخ و آنژی ماخاچکالا نشان از آمادگی این روزهای سردار آزمون دارد.

سایت کره‌ای پوهانگ دیلی که به دقت عملکرد بازیکنان ایرانی را زیر نظر دارد، درباره سردار آزمون نوشت: ظرافتی که در بازی سردار آزمون دیده می‌شود را کمتر بازیکن آسیایی دارد. او در کنار این ظرافت با سرعت بالا، یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان چند سال اخیر فوتبال ایران است. گل‌هایی که آزمون به ثمر می‌رساند همه روی نبوغی است که او از خود نشان داد. آزمون مهاجم محوطه جریمه (باکس) است و به خوبی می‌تواند خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

در فوتبال آسیا مهاجمان معمولا به قدرت بدنی معروف هستند ولی در تیم ملی ایران سردار آزمون با شرایط متفاوت، خودش را چهره کرده است. دقیقه 43 بازی با بایرن مونیخ او نبوغ و تکنیکی از خودش نشان داد که از کمتر بازیکن آسیایی انتظار می‌رفت و همین باعث شد بوآتنگ مدافع تیم ملی آلمان نتواند کار خاصی برابر او از پیش ببرد.

تیم ملی فوتبال ایران دور رفت انتخابی جام جهانی را با سه برد و دو تساوی به پایان رساند تا صدرنشین نیمی از راه رسیدن به جام جهانی روسیه باشد.

در این بین سردار آزمون توانست یکی از 4 گل ایران را که از اهمیت بالایی برخوردار بود برابر کره به ثمر برساند.

بازی بعدی تیم ملی ایران برای انتخابی جام جهانی در دوحه برابر قطر است و در حال حاضر کره جنوبی نزدیک‌ترین رقیب به ایران در گروه است که باید در اولین دیدار دور برگشت خود به مصاف چین برود که این دیدار قرار است در چین برگزار شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا