خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عوام فریبی | تشکر پوتین از غرب برای تحریم ها!

رییس جمهوری روسیه در پیام سالانه خود از غرب برای وضع تحریم های ضدروسی سپاسگزاری کرد و گفت: محدودیت ها علیه روسیه سبب گسترش توان داخلی برای تولیدات بیشتر به ویژه در بخش های مهمی از جمله کشاورزی شد.

به گزارش ایرنا پوتین امروز (پنجشنبه) در سخنرانی سالانه خود در مجلس فدرال این کشور که زنده از شبکه های تلویزیونی پخش می شد، خاطرنشان کرد: روسیه پیش از تحریم ها وارد کننده محصولات کشاورزی بود که اکنون به تولید کننده عمده جهانی تبدیل شده است.

وی افزود: شرکای ما تحریم هایی را علیه روسیه وضع کردند و ما نیز بطور متقابل پاسخ دادیم.

رییس جمهوری روسیه با بیان اینکه باید از وضعیت کنونی بهترین استفاده را کرد گفت: تحریم ها تا ابد نخواهد باقی نمی ماند و باید از آن بهره بگیریم.

پوتین خاطرنشان کرد: عرصه کشاورزی روسیه درآمدهای بیشتری از بخش فروش تسلیحات داشته و سال گذشته 16/2 میلیارد دلار محصولات از این بخش صادر شد در حالیکه درآمد صادراتی جنگ افزار حدود 14 میلیارد و 500 میلیون دلار بود.

رئیس جمهوری روسیه گفت: امسال پیش بینی می شود تا 16/5 میلیارد دلار صادرات کشاورزی داشته باشیم.

پوتین همچنین به موقعیت پایدار و مستحکم صادرات تسلیحات روسیه در سطح جهانی اشاره کرد.

سخنان امروز پوتین در سالن «افتخارات نظامی» روسیه سیزدهمین پیام سالانه وی در 16سال حکومت است که در آن حدود یکهزار نفر از سران و نمایندگان مجلس دوما و شورای فدراسیون، اعضای دولت، روسای نهادهای حکومتی و رهبران مذاهب سنتی روسیه حضور دارند.

طبق قانون اساسی روسیه، رییس جمهوری هر سال پیام خود به پارلمان را در باره وضع این کشور و سوگیری های اصلی سیاست داخلی و خارجی ایراد می کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا