خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب فوری یک خبرسازی علیه دولت و حامیانش

محمدعلی ابطحی، رییس دفتر سیدمحمد خاتمی در دوره ی ریاست جمهوری، ادعای مضحک ساعاتی پیش کانال های تلگرامی اصولگرایان از جمله کانال یاسر جبرائیلی، معاون خبرگزاری فارس را تکذیب کرد.

به گزارش انصاف نیوز، رسانه های مخالف دولت روحانی که در روزهای اخیر با طرح شایعات و انتشار ادعاهایی درباره ی بازار ارز، به نوساناتی در این بازار دامن زده اند، در حرکتی غیرحرفه ای با جستجوی چند نام فامیلی مشابه برخی از مدیران دولتی یا نام فامیلی مشابه برخی حامیان دولت در روزنامه ی رسمی، به تخریب دولت پرداخته اند.

برای نمونه شخصی که فامیلی او با فامیلی خانم مولاوردی، معاون رییس جمهور یکی است، یا شخص دیگری که با نوبخت، سخنگوی دولت مشابه است را پیدا کرده و این شبهه را ایجاد کرده اند که دولتی ها و هوادارانشان به دنبال تاسیس صرافی همزمان با نوسان قیمت دلار هستند!

یکی از ادعاها، درباره ی شخصی بوده که اتفاقا نام و فامیلی او با آقای ابطحی یکی است اما از آنجا که در روزنامه ی رسمی، کد ملی افراد نیز درج می شود، تشخیص صحت و سقم این ادعاها بسیار آسان است و مشخص نیست که چطور مخالفان دولت برای تخریب به سراغ چنین روشی رفته اند؟

محمدعلی ابطحی در این باره بلافاصله در اینستاگرام خود نوشت:

«امشب ییهو کانال های زنجیره ای اصولگرا نوشتند که همزمان با گران شدن ارز چند نفر صرافی باز کرده اند. اسم یکی از آنها سید محمدعلی ابطحی بود. البته شماره کد ملی اش با شماره کد ملی من فرق دارد. می تواند یک آدم حقیقی باشد که هم اسم من باشد. می تواند هم از اصل جعل باشد. اسامی اعضای هیئت مدیره را هم نوشته اند که من تا حالا اسمشان را نشنیده ام. برای اطلاع ملتی که گمان کرده اند این صرافی مال من است، اعلام میکنم من هیچ صرافی و فعالیت اقتصادی ندارم. برای آنها هم که ماموریت دارند دروغ بنویسند هم چیزی ندارم که بگویم. نه بلدم دنبال این کار ها بروم ونه علاقه ای دارم. بااینکه سالهاست به این دروغها عادت کرده ام اما فکر میکنم باید سریعا در این مواردِ دروغ حقیقت را گفت. همین. اگر دوست داشتید در کانالهایی که این دروغ را نوشته اند، حرف من را بگویید. با کمال میل هم از هر تحقیق و تفحصی در مورد این دروغ استقبال میکنم».

به گزارش انصاف نیوز، جریانی که دست به تخریب و خبرسازی هایی درباره ی نوسان نرخ ارز شده است، در سال 91 نیز علی رغم همسویی چندین ساله با دولت احمدی نژاد، اما به گفته ی احمدی نژاد علیه خود او درباره ی بازار دلار خبرسازی هایی کرده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دروغ مقدس همانند زنجیر مقدسی است که به گردن مردم آویخته و به بهشت زورکی میبرندشان!!!!!
    جالبتر اینکه در تین بهشت این افاد مسئول مجازات نیز هستند.!!!

  2. اينها وجود، ماهيت و حقيقت ذاتشان آميخته و سرشته شده با دروغ و دروغگوئي است. لذا حرجي بر آنها نيست، لا علي المريض حرج و لا علي الاعمي حرج و اضافه ميکنم لا علي المجنون حرج و لا علي الکذاب حرج.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا