خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | تیزر جدید «سیانور» در آستانه ۱۶ آذر

همزمان با ششمین هفته اکران استقبال مردمی همچنان از «سیانور» ساخته بهروز شعیبی ادامه دارد و همچنین در آستانه 16 آذر روز دانشجو جدیدترین تیزر این فیلم رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین، استقبال از فیلم سینمایی «سیانور» که فروش آن از مرز دو و نیم میلیارد گذشته است، از سوی مخاطبان و دانشجویان ادامه دارد.

دومین ساخته بلند سینمایی بهروز شعیبی به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی با توجه به فضایی که دارد و همچنین تاکیدی که قصه «سیانور» به فعالیت تاریخی سیاسی دانشجویان می کند، مورد توجه مخاطبین و دانشجویان قرار گرفته است و طبق تحقیقاتی که دفتر موسسه سیمای مهر پخش کننده و تولید کننده این فیلم داشته است، بیشترین مخاطبین این فیلم قشر دانشجو بودند.

با توجه به این میزان استقبال قرار است چندین دانشگاه به طور همزمان «سیانور» را اکران کنند.

در خلاصه داستان «سیانور» آمده است:پایان یک سکوت طولانی! امیر و هما پس از مدتی یکدیگر را می یابند در حالیکه یک انتخاب بیشتر ندارند، سیانور یا زندگی! و آنها زندگی را انتخاب می کنند.

این فیلم به برهه ای از تاریخ سیاسی ایران می پردازد که در سینمای ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته شده است.

در این فیلم مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی و آتیلا پسیانی به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا