خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بابک زنجانی» یا تیم پدید آورنده او؟!

علی قلهکی، فعال رسانه ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی درباره ی خبر تایید حکم اعدام بابک زنجانی، فعال اقتصادی دورت احمدی نژاد [لینک]، نوشت:

بابک زنجانی که امروز خبر اعدام او تائید گردید، یک زمانی تا حدی مورد اطمینان قرار می گیرد که بنا به تصریح قاضی صلواتی در جلسه 12 دادگاهش، وارد کننده اصلی جرثقیل های حیاتی پروژه پل صدر با 12 میلیون یورو اعتبار بوده است. اعتماد ها به زنجانی بالاتر از این حرف ها بوده، به بریده ای از جلسه پنجم دادگاه وی دقت کنید:

“وقتی تحریم شدم امارات بودم، به فرودگاه امارات که رسیدم اخبار را دیدم و متوجه تحریم شدم، از گیت که رد شدم من را بازداشت کردند و بردند و اگر بچه‌های وزارت اطلاعات و دوستانم نبودند نمی‌توانستیم کاری کنیم، من ۹ شب در سفارت ایران خوابیدم تا نتوانند من را بگیرند.”

🔹مجموعه منسجم فاسدی که از قبل از انقلاب تا به حال “بابک زنجانی ها و فاضل ها را” را تولید می کنند اصل داستان دانه درشت پروری در کشور ما هستند. مگر می شود یک دلال خرد ارز و پوست گوسفند، با روابط معمولی! به یک اولترا سرمایه دار” مبدل گردد؟

🔹مراکز حساس دولتی کشور که تا یک مرکز اقتصادی، “برند” می شود سریعا بالای سرش می رسند و خواستار هماهنگ شدن کنش های مالیشان با آنها می گردند، چگونه است که در دوران گذار بابک زنجانی از یک فعال اقتصادی به این غول اقتصادی غائب بوده اند؟!

آیا حامیان بابک زنجانی رونمایی می شوند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ساده لوحی نیست پذیرفتن اینکه آدمی در قد و قواره بابک زنجانی بتواند دو و نیم میلیارد دلار پول نفت را بالا بکشد و بدون پیدا شدن ردی از این پول اعدام شود ؟!!
    دلارها به جاهایی که باید منتقل شد و به دست صاحبان اصلی خود رسید و دیگر به وجود بابک نیازی نیست !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا