خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لغو دو همایش روز دانشجو در دانشگاه کاشان

دانشگاه کاشان یک روز قبل از فرارسیدن روز دانشجو دو سخنرانی از پیش تعیین شده را لغو کرد تا بار دیگر کاشان به شهر خبر ساز تبدیل شود.

به گزارش انصاف نیوز، در حالی که چندین روز قبل برخی از سایت‌های خبری و فعالان شبکه‌های اجتماعی کاشان پوستر تبلیغاتی سخنرانی «فاطمه هاشمی» را منتشر کرده بودند، صبح یکشنبه روابط عمومی دانشگاه کاشان با صدور اطلاعیه‌ای نوشت که از این سخنرانی هیچ اطلاعی ندارد.

سایت محلی «کاشان آنلاین» چندی قبل نوشت: «به دعوت حزب اعتدال و توسعه کاشان، دکتر فاطمه هاشمی رفسنجانی بعدازظهر دوشنبه ۱۵ آذر در دانشگاه کاشان سخنرانی می‌کند. این مراسم از ساعت ۱۴ و ۳۰ در تالار آزادی دانشگاه کاشان آغاز خواهد شد.»

مخالفان حضور فاطمه هاشمی در دانشگاه کاشان این حضور را غیرقانونی توصیف کردند و گفته بودند حزب اعتدال توسعه یک تشکل دانشجویی نیست که بتواند در دانشگاه برنامه اجرا کند.

دانشگاه کاشان پس از آنکه چندین روز از انتشار خبر برنامه ی حضور هاشمی در این دانشگاه می‌گذشت یکشنبه این خبر را بر روی سایت این دانشگاه منتشر کرد:

«انتشار پوستری مبنی بر بزرگداشت مراسم 16 آذر با حضور فاطمه هاشمی رفسنجانی در دانشگاه کاشان بدون هماهنگی بوده است. جواد نخی، مدیر روابط عمومی دانشگاه کاشان انتشار پوستری مبنی بر برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه کاشان با حضور دکتر فاطمه هاشمی رفسنجانی را فاقد اعتبار دانست و گفت: در سطح شهر و در فضای مجازی پوسترهایی با عنوان همایش 16 آذرماه بزرگداشت روز دانشجو با مشارکت حزب اعتدال و توسعه کاشان روز دوشنبه 15 آذرماه ساعت:14:30 در سالن آزادی دانشگاه کاشان منتشر شده که دانشگاه کاشان از برگزاری این برنامه هیچ اطلاعی نداشته وانتشار این پوستر و درج ارم دانشگاه بدون هماهنگی صورت گرفته است. برنامه های ایام روز دانشجو قبلا توسط معاون محترم فرهنگی در سایت دانشگاه اعلام گردیده و صرفا دانشگاه از برنامه هایی که در چارچوب ضوابط و مقررات دانشگاه مجوز برگزاری اخذ نموده اند حمایت می نماید. زبان رسمی و مستند ما سایت دانشگاه است، چنانچه مقرر شود برنامه ای از طرف دانشگاه برگزار شود رسما در سایت دانشگاه اعلام خواهد شد».

یکی از فعالان اجتماعی کاشان به خبرنگار انصاف‌نیوز گفته که رئیس دانشگاه در جریان کامل برنامه بوده است.

چند ساعت پس از اعلام خبر لغو سخنرانی فاطمه هاشمی، سایت خبری کاشان نیوز اطلاعیه ی دیگری را از دانشگاه کاشان منتشر کرد و در آن از لغو سخنرانی جلسه ی انجمن اسلامی این دانشگاه خبر داد. در این خبر آمده است: «طی نامه‌ای خطاب به انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان از طرف هیات نظارت دانشگاه کاشان، دومین مراسم ۱۶ آذر در دانشگاه کاشان لغو شد. در این نامه آمده است؛

«دبیر محترم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان
سلام علیکم
با احترام، با استحضار میرساند هیأت نظارت دانشگاه در جلسه تاریخ ۹۵/۹/۱۴ در خصوص سخنرانی خانم فاطمه صادقی با توجه به بررسی جوانب مختلف و اطلاعات تکمیلی ارسالی، مصوبه قبلی خود در خصوص حضور نامبرده را ملغی نمود.
دبیر هیئت نظارت دانشگاه کاشان»

پیشتر مخالفان حضور صادقی در دانشگاه کاشان بخشی از سخنان او در مورد مساله حجاب را در شبکه‌های اجتماعی کاشان منتشر کرده بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. پیشنهاد میشود که شورای انقلاب فرهنگی اسامی تعدادی از سخنرانان با بصیرت را اعلام کند تا دانشجویان از انان در کلیه مراسمی که برگزار میکنند استفاده کنند تا هیچ مراسمی لغو نشود ، از ائمه محترم جمعه نیز برای این سخنرانان تائیدیه بگیرند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا