خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله به دولت به بهانه روز دانشجو

روزنامه ی شرق در گزارشی نوشت:

اصولگرایان دیروز در دانشگاه‌های اصلی کشور حضور پررنگی داشتند. روز دانشجو بهانه‌ای بود برای حمله‌ دوباره آنها به دولت. جلیلی و قالیباف، دو نامزد محتمل اصولگرایان، پیشرو این حملات بودند. به گزارش خبرآنلاین، سعید جلیلی، سرپرست تیم هسته‌ای در دولت احمدی‌نژاد، در دانشگاه شریف گفت: «کسانی که مفهوم یک درصد در برابر ٩٩درصد در آمریکا را مطرح کردند، نه کیهان خوانده بودند، نه رجانیوز و نه فارس، فقط توانسته بودند از دیوار تبلیغات پروپاگاندای آمریکا بالا بروند و نگاهی صحیح به واقعیت جهان و آمریکا بیندازند. واقعیتی که امروز چنان واضح است که هم هیلاری و هم ترامپ منفعلانه می‌گویند صدای حرکت شما را شنیدیم! البته جریان یک‌درصدی یک «شبکه جهانی» است که منافع آنها به‌هم گره خورده است و سعی می‌کند با ابزار مختلف منافع خود را حفظ کند. یک‌درصدی‌ها در داخل فراتر از جناح‌های موجود سیاسی به‌دنبال اشرافی‌گری، رانت‌خواری، تبعیض و فساد و حقوق‌ها و رانت‌های نجومی هستند؛ رانت‌های نجومی از جیب ٩٩درصد هستند». جلیلی گفت: «صاحبان حقوق‌های نجومی، مدیران آرزومند زندگی اشرافی، بهره‌مندان رانت و انحصار و کاسبان فساد و تبعیض، نه‌تنها از حقوق ملت در برابر سرکشان جهانی دفاع نمی‌کنند، که جاده‌صاف‌کن آنها هم خواهند بود».

نه چرخ هسته‌ای چرخید، نه زندگی

«محمدباقر قالیباف»، شهردار تهران، هم در دانشگاه شهید بهشتی گفت: «هرکسی که جلو آزادی بیان را بگیرد، خلاف عقل و قانون عمل کرده و هرکسی که بخواهد جلو افشاگری را بگیرد، اشتباه کرده است. مشکلات و معضلات کشور با سخنرانی له یا علیه این و آن حل نمی‌شود. من یک روستازاده هستم و از آن روزی که ما در روستا بودیم، باید بیل می‌زدیم و میوه‌ها را جمع می‌کردیم و با حرف میوه‌ها جمع نمی‌شد و کارها جلو نمی‌رفت، همان‌طور که با حرف انقلاب پیش نرفت و نمی‌رود». قالیباف افزود: «روند مذاکرات منتهی به برجام یک فرایندی را طی کرد که تصمیم نظام بود و نهایتا بعد از این فرایند با شروط رهبر انقلاب برجام پذیرفته شد. اگر گفتم برجام برای ما یک افتخار است باید دید «کی این حرف را زدم و چرا؟» قبلا این موضوع را گفته بودم که مذاکره‌کنندگان ما باید میز مذاکره را یک مبارزه تلقی کنند و اگر انتقادی هست به این دلیل است که میز مذاکره را میز مبارزه فرض نکردیم. امروز نه چرخ هسته‌ای چرخیده، نه چرخ زندگی و این از بابت خوش‌بینی به آمریکاست، اینکه آب و نان و آلودگی هوا را به برجام گره بزنیم نشان می‌دهد الفبای اداره کشور را بلد نیستیم».

ضرغامی و تقی شهرام

به ‌جز جلیلی، رئیس اسبق سازمان صداوسیما هم در دانشگاه شریف سخنرانی کرد. به گزارش تسنیم عزت‌الله ضرغامی گفت: «بعضی از مسئولان کشور این‌طور بیان می‌کنند که با اجرای خواسته‌های آمریکا به آنها امتیازاتی داده شده تا از برخی امکانات برای کشور استفاده کنند. این موضوع باعث به‌وجودآمدن یک نظام شرطی وحشتناک در کشور است که من از این بابت احساس نگرانی می‌کنم». او با اشاره به نام‌گذاری دانشگاه شریف به نام شهید شریف واقفی که یکی از اعضای ابتدایی سازمان مجاهدین خلق بوده است، گفت: «تقی شهرام یکی از شخصیت‌های محوری در به‌انحراف‌کشیدن سازمان مجاهدین خلق بود. وی پس از مطالعات بسیار به این نتیجه رسید که اسلام برای مبارزه ناکارآمد است و فقط از طریق قواعد مارکسیستی می‌توان مبارزه کرد، مانند کسانی که امروز در کشور فکر می‌کنند پیروی از نسخه‌های لیبرالیسم غربی می‌تواند برای کشور مفید باشد. تقی شهرام تفکرات سازمان مجاهدین خلق را عوض کرد و وقتی کسی تفکراتش عوض می‌شود، در ادامه مسیرش تبدیل به موجودی می‌شود که حق را نمی‌پذیرد و حتی جنایت هم می‌کند. این نگاه شهرام به ما درسی می‌دهد که بدانیم اسلام در تمام موارد جامعیت دارد و ما نباید سراغ روش‌های دیگر برویم». مهدی کوچک‌زاده، نماینده سابق مجلس، هم در دانشگاه تهران با اشاره به سخنان حسن روحانی که گفته اگر تمدید تحریم‌ها امضا شود، برخورد می‌کنیم، گفت: «به آقای روحانی می‌گویم شما معتدل هستید و توانایی برخورد ندارید. من از این خواری و ذلت می‌ترسم و ما وظیفه داریم در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از روش‌های آنها تبعیت نکنیم».

میتی کومان کجاست؟ 

به گزارش تسنیم مسعود ده‌نمکی از اعضاي سابق حزب‌الله که زمانی نقش فعالی در برهم‌زدن نشست‌های دانشجویی داشت، هم در دانشگاه امیرکبیر گفت: «بسیار تعجب کردم که من را در این مراسم دعوت کردند؛ چراکه در برخی از دانشگاه‌ها این روز را با برگزاری استندآپ کمدی و برنامه‌های کمیک گرامی داشتند. امروز دیکتاتوری نوین یعنی دیکتاتوری نئولیبرال‌ها در تمام سطوح جامعه ریشه دوانده است. امروز آقازاده‌ها، سرمایه‌دارها که روزی پشت دین قایم می‌شوند و روزی پشت آزادی چنبره انداخته‌اند، بر گلوگاه‌های اقتصادی این مملکت‌اند. امروز دستگاه‌های نظارتی ما به میتی‌کومان احتیاج دارند، نه یکی و دو تا بلکه چند صد میتی‌کومان. آقایان اگر درس نظارت نخوانده‌اید، در کنار کودکانتان میتی‌کومان ببینيد و درس نظارت بگیرید».

روحانی من را به دادگاه بکش تو را بی‌آبرو می‌کنم

به گزارش ایلنا، حسن عباسی هم که در دانشگاه تهران سخنرانی می‌کرد در ابتدا گفت: «اشتغال‌زایی دومی که آقای روحانی انجام داده است، برای قوه قضائیه بوده که بازپرس و قاضی استخدام کرده تا شکایت‌ها را علیه ما رسیدگی کنند. من به مقام قضائی هشدار داده‌ام. یک ماه پیش قاضی از من خواست تا اسناد مذاکراتشان را منتشر نکنم، حالا که حسن روحانی و نهاد ریاست‌جمهوری با پول بیت‌المال از من شکایت کرده‌اند، من نیز اسنادم را منتشر می‌کنم تا ببینیم چه کسی می‌برد خداپرستان یا کدخداپرستان؟ تا امشب تمامی شکایت‌های دستگاه قضائی در دو، سه سال اخیر ازسوي نهاد ریاست‌جمهوری، وزارت دفاع و دانشگاه‌آزاد و… را که ناشی از جواب نداشتن‌شان است، منتشر می‌کنم».عباسی گفت: «۲۰ سال قبل همین لیبرال‌ها به دنبال مادام‌العمرشدن ریاست‌جمهوری هاشمی بودند. رئیس‌جمهور ۴۹ تهمت را به ما زد، اما ما شکایت نکردیم. آقای آملی‌لاریجانی باید برای حفظ جایگاه روحانیت و مجتهدان، شخص حسن روحانی را به دادگاه بکشاند که چرا امثال عباسی به دادگاه باید بروند، اما روحانی که تهمت می‌زند، راست راست بچرخد. روحانی تو مرا به دادگاه بکش، اما من تو را در برابر ملت بی‌آبرو می‌کنم. تو به من بی‌سواد و بی‌عقل گفتی. اگر کسی اینها را به تو می‌گفت، آملی‌لاریجانی او را به دادگاه می‌کشاند. ان‌شاءالله امروز هم بعد سخنرانی یک احضاریه دیگر برای من می‌آید».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. 1- جناب جليلي يعني معتقديد که در دولت اون موجود (احمدي نژاد رو ميگم) رانت و تبعيض و اختلاس و تبعيض و فساد نبود!!؟ انصافا” اين ديگه خيلي … 2- («محمدباقر قالیباف»، شهردار تهران، هم در دانشگاه شهید بهشتی گفت: «هرکسی که جلو آزادی بیان را بگیرد، خلاف عقل و قانون عمل کرده و هرکسی که بخواهد جلو افشاگری را بگیرد، اشتباه کرده است. مشکلات و معضلات کشور با سخنرانی له یا علیه این و آن حل نمی‌شود.) نه، جان خودت راست ميگي!!؟ 3- به به جناب ضرغامي ، تو ديگه ساکت باش که همه بهتر از من مي شناسنت! 4- مشکل بالاتر است جناب حزب الله! 5- Hey Kissinger Muslim world, how?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا