خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برخورد با 70 عرضه کننده قلیان در ساوجبلاغ

فرماندار ساوجبلاغ از برخورد با 70 واحد صنفی ارائه‌کننده قلیان در این شهرستان خبر داد و گفت: ما به مشاغلی که برای جوانان مخرب باشد نیازی نداریم.

«ابوالقاسم پالیزگیر» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طبق قانون عرضه قلیان در اماکن عمومی غیر قانونی است.

وی افزود: از همین‌رو در راستای اجرای این ماده قانونی فراموش شده، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ساوجبلاغ تصمیم گرفته شد تا از عرضه قلیان در اماکن عمومی برخورد شود.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: این تصمیم از طریق اتاق اصناف به واحدهای ارائه‌کننده قلیان اعلام شد تا خود واحدها در یک دوره سه ماهه نسبت به جمع‌آوری قلیان‌ها اقدام کنند و اعلام کردیم که در صورت عدم جمع‌آوری با آن‌ها برخورد خواهد شد.

پالیزگیر تصریح کرد: در اجرای این قانون فقط قلیان‌ها از واحدهای متخلف جمع‌آوری می‌شود.

وی در ادامه توضیح داد: اجرای این قانون از آن جهت اهمیت دارد که قلیان در گرایش جوانان به مواد مخدر نقش بسیار مهمی دارد و این نقش مخرب در گرایش به مواد مخدر از خود مواد مخدر بیشتر است.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان این‌که عمده متقاضیان قلیان در اماکن عمومی جوان‌ها هستند، ادامه داد: مشاغلی که برای جوانان ما زیان‌آور باشد شغل محسوب نمی‌شود و ما به آن نیازی نداریم.

پالیزگیر یادآور شد: تقریباً با همه واحدهای ارائه‌کننده قلیان در اماکن عمومی که تعداد آن‌ها به 70 واحد می‌رسد برخورد شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا