خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علم‌الهدی: «یار دبستانی» ضدانقلابی است / تقدیر از ندادن مجوز کنسرت در مشهد

امام جمعه مشهد با بیان اینکه «سرود یار دبستانی من ضد انقلابی است»، گفت: اجرای کنسرت‌های موسیقی و جشنواره فیلم فجر سنخیتی با دهه فجر سال 57 ندارد.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در نشست ستاد دهه فجر استان که یکشنبه 13 بهمن ماه در دفتر وی برگزار شد، گفت: باید مانند نیمه شعبان برنامه‌هایی که با دهه فجر سنخیت دارد اجرا شود، برنامه‌های دهه فجر را نباید به فیلم و موسیقی منحصر کرد.
وی با اشاره به برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شهرستان‌های اطراف خراسان رضوی ادامه داد: 2 الی 3 برنامه در قوچان و چناران برگزار شد که البته ربطی به دهه فجر نداشت، مایه تاسف است، باید مراقب باشیم تا حرکت ضد ارزشی توسط بعضی از جریان‌ها ایجاد نشود.
علم الهدی ضمن انتقاد از نصب برخی پلاکاردها در سطح شهر با مضمون شعارهای هنگام انقلاب گفت: در یکی از پلاکاردها من دیدم که شعاری با عنوان «سلطه پهلوی باید براندازی شود» نوشته شده بود، این شعار اگر در قالب پلاکارد باشد این شبهه را برای مردم ایجاد می کند که منظور حکومت فعلی است.
وی ادامه داد: سرود یار دبستانی من ضد انقلابی است و در حال حاضر منافقین آن را می‌خوانند، من چندبار به آقای دارابی تذکر دادم که آن را از تلویزیون پخش نکنند.
شایان ذکر است در انتهای مراسم حجت الاسلام شریعتی، رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد بابت عدم صدور مجوز برگزاری کنسرت در مشهد تشکر کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا