خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«استقلال با این شیوه به کورس قهرمانی نمی‌رود»

مربی فصل گذشته استقلال گفت: تیم مشکل تاکتیکی دارد و بعضی مواقع حتی 5 پاس هم نمی‌توانند به هم بدهند اما فقط منصوریان مقصر نیست.

محمد نوازی در گفت وگو با فارس‌، در خصوص بازی استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: من بازی استقلال را تماشا کردم و متوجه شدم که تیم مثل بازی‌های قبل مشکل تاکتیکی دارد و متأسفانه روشی برای حملات برنامه‌ریزی شده نیست.

وی افزود: چند وقت پیش در تلویزیون هم گفتم یا بازیکنان در حد استقلال نیستند یا هستند و خوب کار نمی‌کنند. امروز تیم دوندگی داشت ولی به قول عادل فردوسی‌پور تراکتورسازی 8 کرنر زده بوده و استقلال فقط یک ضربه کرنر زده بود و این نشان می‌دهد که تیم در حمله دچار مشکل است اتفاقا پیروز قربانی هم در تلویزیون همین حرف را زد. ما دیدیم که تراکتورسازی در صحنه‌های یک در مقابل یک برتر بود و در تمامی صحنه‌ها برتری عددی داشت. اگر استقلال می‌خواهد در کورس باشد باید رویه‌اش را تغییر بدهد.

نوازی در خصوص اینکه راهکارش برای بهتر شدن استقلال در حملات چیست،‌گفت: به نظرم او باید از جوان‌ها بیشتر استفاده کند شما دیدید در چند صحنه در اواخر بازی بهنام برزای با آمدنش به استقلال کمک کرد. فرشید اسماعیلی هم همین شرایط را داشت ولی قبل از آنها وقتی توپی ارسال می‌شد هیچکس در محوطه جریمه تراکتور نبود همه سانترها و پاس‌ها بی‌هدف بود و تراکتورسازی در زمانی که ضدحمله هم می‌کرد خطرناک ظاهر می‌شد.

وی تأکید کرد:‌به نظر من استقلال امروز به جای فوتبال روی هوا باید بیشتر در زمین کار می‌کرد ولی متأسفانه این مسئله توجه نشد. ناراحتی‌ام از این است که اگر استقلال می‌برد تا رده سوم جدول بالا می‌رفت،‌ اما متأسفانه تا رده هفتم به پایین جدول آمد. این موضوع می‌تواند به تیم از لحاظ روحی و روانی ضربه بزند.

نوازی با اشاره به اینکه  تماشاگران حمایت خوبی از استقلال انجام داده‌اند گفت: هم تیم خوب حمایت شده و هم تماشاگران از استقلال حمایت کرده‌اند اما بعضی مواقع این تیم 4 -5 پاس هم نمی‌تواند بدهد. تعدادی از بازیکنان امسال در استقلال هستند که واقعا نمی‌دانم چرا عملکرد خوبی ندارند. شاید آنها نمی‌توانند در استقلال بازی کنند یا منصوریان از آنها نخواسته است. شاید هم او خواسته و آنها نمی‌توانند ولی به نظر من فقط نمی‌شود منصوریان مقصر باشد و بازیکنان هم باید به خود بیایند.

وی در خصوص اینکه امید ابراهیمی کمی عصبی به نظر می‌رسید،‌گفت: امید فوتبالیست بزرگ و خوبی است و فقط زمانی عصبی می‌شود که پاس‌هایی که می‌دهد قطع شود و یا بازیکنان کنار دستش نتوانند به خوب پاس بدهند وگرنه او بازیکنی نیست که بخواهد راحت  عصبی شود. ژ

نوازی با اشاره به بازی‌های سخت استقلال در مقابل نفت تهران در جام حذفی و السد قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌استقلال با دوستاره همیشه مدعی بوده و همیشه هم حمایت می‌شود. من توصیه می‌کنم منصوریان به فکر این دو مسابقه باشد چون هر کدام را ببازد یک جام از دست می‌رود. من خودم حامی استقلال هستم و اگر لازم باشد در آن بازی‌ها به استادیوم می‌روم ولی سرمربی استقلال باید به فکر این تیم باشد و بداند که با این شرایط نمی‌شود نتیجه گرفت مثلا اگر من جای سرمربی استقلال بودم یکی دو بازیکن را در نیمه اول عوض می‌کردم. در اکثر بازی‌ها دیده‌ام که تعویض ها دیر انجام شده و یا مثلا بازیکنی تعویض شده که نباید تعویض می‌شد و این‌ها چیزهایی است که افراد کناردستی  منصوریان باید به او کمک کنند.

مربی فصل گذشته استقلال در پایان در خصوص اختلاف حسن زمانی با منصوریان گفت: در هر صورت او عضو هیأت مدیره است و می‌تواند نظراتش را بگوید و تصمیم بگیرد. وقتی باختی پیش می‌آید از این مسائل اتفاق می‌افتد و اظهار نظر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا