خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بنیاد تعزیه به دنبال مجوز برای تحصن

حسن محمدباقر، رییس هیات‌مدیره بنیاد تعزیه خبر داد: با رأی اکثریت اعضای مجمع عمومی بنیاد تعزیه، عبدالحسین مختاباد به دلیل عدم همکاری شایسته و عدم حضور، از هیات امنای بنیاد تعزیه کنار گذاشته شد.

حسن محمدباقر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از برگزاری جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده بنیاد تعزیه خبر داد و گفت: این مجمع با چهار دستور جلسه برگزار شد.

رییس هیات‌مدیره بنیاد تعزیه تشریح کرد: انتخاب اعضای هیات‌امنا، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، بررسی ساختمان تصرف شده توسط شهرداری منطقه ۱۷ و برگزاری سومین گردهمایی اصحاب تعزیه ایران دستور جلسات این مجمع عمومی فوق‌العاده را تشکیل می‌دادند.

محمدباقر ادامه داد: در این جلسه مصوب شد سومین گردهمایی اصحاب تعزیه ایران اوایل بهمن‌ماه امسال برگزار شود و در این راستا سالنی مهیا شده و از اصحاب تعزیه کشور دعوت شود که در این همایش مانند دو همایش قبلی شرکت کنند.

او با اشاره به برنامه‌های این گردهمایی خاطرنشان کرد: در نوبت صبح برنامه‌های تشریفاتی بنیاد تعزیه را داریم و در نوبت ظهر یعنی بعد از نهار و نماز کارگروه‌های علمی را برگزار می‌کنیم که مانند هر سال خروجی آن ارائه مقالاتی خواهد بود.

محمدباقر با اشاره به دستور جلسه انتخاب اعضای هیات امنا و هیات‌مدیره، گفت: مجمع عمومی به این نتیجه رسیدند که جلسه انتخاب هیات امنا و هیات‌مدیره را بعد از گردهمایی برپا کنند؛ مجمع در این جلسه تنها به یک نتیجه رسیدند.

رییس هیات‌مدیره بنیاد تعزیه خاطرنشان کرد: با رأی اکثریت اعضای مجمع عمومی بنیاد تعزیه، عبدالحسین مختاباد به دلیل عدم همکاری شایسته و عدم حضور، از هیات امنای بنیاد تعزیه کنار گذاشته شد و بعد از گردهمایی با برگزاری جلسه مجمع عمومی و با انتخابات جدید، اعضای جدید را جایگزین وی خواهیم کرد.

محمدباقر یادآور شد: درباره ساختمان تصرف شده توسط شهرداری منطقه ۱۷، علی‌رغم اینکه شهردار منطقه قول‌های مساعدی برای همکاری داشته‌اند ولی به هیچ‌کدام پایبند نبودند و قرار شد مجددا این موضوع پیگیری شود و نامه‌هایی به وزارت کشور داده شود و از وزارت کشور مجوز تحصن را مقابل بنیاد درخواست کنیم که ان‌شاءالله بتوانیم به احقاق حق بنیاد تعزیه برسیم. همچنین نمایندگان مجلس و کمیسیون فرهنگی مجلس و هنرمندان در این راستا اعلام همکاری کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ظاهرا اين بنياد هم از جيب مردم ايران تغذيه ميكنه.امان از اين بنيادهاى غير مولد و مال مردم خور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا