خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمد حکیمی‌پور: [گزارش املاک نجومی] را امانت داده بودم

احمد حکیمی‌پور، عضو شورای شهر تهران در مورد علت حضور امروز خود در دادسرای فرهنگ و رسانه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در مورد پرونده یاشار سلطانی از برخی اعضای شورای شهر هم تحقیق شده است.

به گزارش انصاف نیوز، آقای حکیمی‌پور که رییس فراکسیون اصلاح طلبان شوراست، در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اخبار مربوط به پرونده یاشار سلطانی عنوان کرد: از من خواسته شد که به عنوان مطلع در این پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کنم که امروز در این دادسرا حاضر شدم و تحقیقات لازم صورت گرفت و در خصوص هر موضوعی که در جریان بودم توضیح دادم.

او افزود: این موضوع عجیبی نیست و ظاهرا در این خصوص از دیگر اعضای شورای شهر تهران هم تحقیقاتی شده است.

عضو شورای شهر تهران در مورد اظهارات امروز دادستان تهران مبنی بر اینکه اسناد مربوطه توسط وی به یاشار سلطانی داده شده است، عنوان کرد: در این مورد ما نمایندگان مردم در شورای شهر تهران هستیم و یکی از وظایف اصلی ما نظارت بر حسن جریان امور در شهرداری تهران است. طبیعتا اخبار و اطلاعاتی از طرق مختلف به اعضای شورای شهر تهران در زمینه‌های مربوط به شهرداری و مدیریت شهری می‌رسد و این هم بسیار طبیعی است.

او گفت: بنده وقتی چنین اخبار و مطالبی به دستم رسید به عنوان وظیفه ذاتی و قانونی خودم در پی تحقیق و بررسی و کشف حقیقت بودم که در این رابطه بار‌ها با رئیس شورای شهر تهران مکاتبه داشتم تا جلسه‌ای برای این موضوع با حضور شهردار تهران ترتیب دهند که متاسفانه تاکنون هم این اقدام صورت نگرفته است. علاوه بر بنده دیگر اعضای شورای شهر هم به صورت تذکر کتبی و شفاهی چنین درخواستی را از هیات رئیسه و رئیس شورای شهر تهران داشتند.

حکیمی‌پور ادامه داد: بنابراین اینجانب مطالبی را که بدستم رسیده بود از طریق مبادی زیربط پیگیری کردم و یک نسخه هم در اختیار آقای یاشار سلطانی قرار دادم. من آقای سلطانی را به عنوان فردی متخصص در حوزه مسائل شهری و شهرداری و نیز انسانی امین و بی‌غرض و با حسن نیت می‌شناختم برای همین این مدارک را به صورت امانت در اختیار ایشان قرار دادم تا صرفا صحت و سقم آن را بررسی کند و این مطالب را عینا امروز هم در دادسرای فرهنگ و رسانه به شعبه مربوطه پرونده توضیح دادم.

او تاکید کرد: افکار عمومی در حال حاضر پیش از هر چیز منتظر است که واگذاری‌های املاک شهرداری تهران به لحاظ قانونی تعیین تکلیف شود و شفاف‌سازی در افکار عمومی صورت گیرد. بدون شک همه ما از قانون تمکین خواهیم کرد چراکه به فرموده امام خمینی (ره) حکومت اسلامی حکومت قانون است و انتظار داریم همه برابر قانون یکسان باشند.

حکیمی‌پور گفت: آقای سلطانی همواره عنوان کرده که قصد اصلاح امور را داشته و سوءنیتی در این خصوص در کار نبوده است برای همین هم امیدوارم توضیحات من به کشف حقیقت در این پرونده کمک کند و وی بتواند به زودی نزد خانواده‌اش بازگردد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. تحویل این گزارش به یاشار سلطانی درست‌ترین کاری بود که کردی و انتشار ان توسط یاشار هم عین امانت داری بود. مردم حق دارند اینها رو بدونند. لازم نیست در برابر تهدیدها و فشارها مرعوب بشی و از کاری که کردی عقب نشینی کنی. محکم وایسا بگو و خوب کردم و دست یاشار درد نکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا